Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
Nasıl bıraktıysam aydınlık, öylece teslim almak için gelmiştim. Kirpiklerin içinden doğuyor ruhsuz karanlık Geceyle konuştum senden Morumsu, kırmızımsı hortumlarla tutundum yaşam pompalayıcısına vücudumun her yanını sarmışlar çizgi çizgi Mümkün değil Kırmızıçizgiden Daha öncesi yok, daha sonrası var Önceki beraberlikler görücü usulü, Şimdi dilimden dökülmekte içim içine… seslerde totem törenleri ritmik “tamtam” sesi tam…tam… tam…tam… tam…tam… Metronom sadeliğinde Bir iner sağ el Bir iner sol el ardışık Işık özleminde tınlamalar Hiçbir şeye gölge yapmak için izin yok Sen gelmiyorsun. Nedenini biliyorum. İsyanlarımı onunla Suskunca çok güzel konuşuruz Gece suskunlukları küçük harflerle yazılır Yakamoz ışıltılarında Yüreğin kabardığı heyecanın taklitçisi tamtam sesleri Hızlı, çok hızlı, daha hızlı Ve koşarak yol almakta Gölgesiz yakamoz ışıltıları umut için yeterli görünmekte… Sevgiliden vaz geçtim Gece ve ben olduk artık sevgili yeni bir sabah oluyor hayata baskın şarkıların odaklanışı ile totemlerin suskunluğunda yeni bir tören başlıyor; bir buğday başağının altından görerek güneşi ısınacağım kayaların üstüne uzanarak. Gecedeki suskunlukları yazışamayız artık Daha fazla konuşmakla barış olmaz, gidebilir misin ey sevgili, konuşacaklarımızı konuştuk zaten…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |