Dünyaya geldiğinden, dünyada bulunduğundan, dünyadan gideceğinden hoşnut olan bir kimse görmedim. -Namık Kemal |
|
||||||||||
|
mutluluğun yalpalayan ayaklarına takılıp düşerken nefesime tutunmuş 3 oktavlık bir çığlıkla cürretkarlığını sınıyor hayat. kesintisiz bir şekilde yaşadığına inanan zat_ı muhterem çürümeye başlayan taraflarını üstüme atarak kapıları çalıp kaçan çocuklar gibi iç sesimden molotov kokteyli yapmaya kalkınca patladım tabi bir ölü ya da bir diri gibi doğal olarak. plazma kentlere taşınan üç boyutlu yalnızlıklar olduğumuzdan daha mı kalabalık gösteriyor bizi. diye düşünürken kimsenin sarhoş olmadığı bir kalabalığı hayal ettim ve tünelleri kapanmış bir iç haritada yolunu bulmaya çalışan fevri ! direksiyonu aklıma kırdığında çarpışmaya terk ettim kendimi. bazen bir kaç orta ölçekli sıyrık derin bir of sesi ve yaralı bir vicdanla kıçını yerleştirdiğin koltuklardan kokularını bile anımsadığın filmler izlersin ya akli ehil bir mizansende yıkılan düşlerine, diz çökmüş evcil dişlerini aklımızdan geçirip burnumuzun direğini kırarsın sonra da kokulara küsersin ya hani işte öyleydi. nihayet bir gün ceketini alıp çıkmak istediğin çatlak ekran kararır gözün kalır içinde alt yazı,alt dudaklarının üzerinden geçer kirpiklerin dağılır tozu kaçar anıların. lakin özü kalır Pigmentine küsen boyaları traş edilmiş gerçekleri ve aklanmış seyircileriyle Tebaamda Mahrem bir sessizlik içinde her film biter her kahraman ölür sonunda.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gülbahar Karakoç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |