Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
Dudak büküp sırt dönmelerin olurdu dargınlığı oynarken. Sonra aynada bir çift göz belirirdi. Unutmuşsun gibi, orada öylece bana bakardı. Karanlığa yaklaştıkça irileşiyor gözbebeklerin. Derinliğine çekiliyor, giderek ufalıyor yansımam. Tutup gazete geriyorum araya küçüldüğümü sanarak. Altta kalır mısın hiç. Elin tarağa uzanıyor, bakışların ise saçlarına doğru kayıveriyor üzerimden. Sehpaya bırakılan fincan tıkırdıyor da ayılıyorum. Adımlarınla karşı odaya geçiyorum bu kez. Oda soğuk, üşüyeceksin. Canlandırmak gerekecek sobayı. Olabildiğince bakınıyorum loş ışıkta, göremiyorum. Yer yarıldı içine mi girdin ne, hiçbir yerde yoksun. Sokak lambasının aydınlattığı köşe de boş. Omuzlarından hafifçe içeri itmesem oyalanıp duracaktın eşikte. Ürküyorsun etrafı kolaçan ederken. Pencerenin önüne yöneliyorsun. Sokakla aranda bilemeyeceğim o bağa yakın durmakla dilin de çözülüyor. Yüreğime akacak yolu buluveriyorsun. Ellerin avuçlarımı üşütüyor sözcüklerin yumuşaklığıyla odaya yayılırken. Elbisenden sarkan yırtıklara uzanıyorsun, teninin açıklığı gizleniyor da duruluyor bakışların. Dolabı gösteriyorum, içindekiler işine yarayabilir. Bir sigara içimi balkondayım. Çatılar ıslıkla bir yerlere aktarıladursun kar altındaki şehir kim bilir kaçıncı uykusuna dalıyor. Paltomun yakasını iyice kaldırıp yürüyüp geçecektim. Çıplak dallarıyla çınarın duvarda oynaşan gölgesi olacaktın o zaman da. Geceyi çığlığıyla sabaha zorlayan aç bir martı ya da. Bense bir iş ettim ama.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aydın Akdeniz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |