Mektubum sanırım fazla uzun oldu, çünkü daha kısa yazmak için yeterince vaktim yoktu. -Pascal |
|
||||||||||
|
dünya hayalime sığacak kadar büyük değil, kim kırmış düşlerimin kanatlarını, kim uçurmuş gönül kuşumu yuvadan... bitkin kalan kim ki bu sevdadan? neden "hiç" tartılmaz pazarlarda, satılmaz eczanelerde? hurdacılara sattım aklımı ben, beş para etmedi gönül pazarında, kim boyamış bulutu sarıya? kim çizmiş rüzgarın üstünü... hangi ressama ilham olmuş düşlerim, kim küsmüş geceye böyle "uyumayacak kadar" kim aydınlığı çalmış, nereye saklamışlar karanlıkları? yıldızlar gökyüzünde sörf yaparken, kim kaydırmış ayaklarını? neden sıcak üşütür, soğuk yakar bazen... hangi çağa sakladın düşlerini, taş mı? bakır mı ? neden bilinmeyen zamanlardasın, ve hangi takvim yaprağı sakladı ismini, hangi annenin zihninde ismin? hangi babanın sevincindesin? buzul çağını geçiren bir penguene sorsam, erirsin biliyorum o çağlardan, bitkin düşer Lokman hekim çaresizliğime, ve bitkiler konuşmaz o dermanlı hallerimden, dert biter bahçemde dert biçerim biliyorum... bu düş bahçesinden... ayak nereye kadar gider, göz nereye kadar görür ki, dudak ne kadar anlatır ki? çaresizliğimi... dermanlar olmasa! peki derdimin dermanı hangi gezegende, hangi akarsuya değer ayakları, hangi şehri kendine aşık eder, hangi gölün başını döndürür güzelliğin, ve hangi yollara gizlenir vuslatın?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SİNAN İSPENOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |