İyi bir aşk mektubu yazmak için, neler yazacağını bilmeden oturman, kalktığında da ne yazdığını bilmemen gerekir. -Rouesseua |
|
||||||||||
|
sinan ispenoglu; Kayseri dagları karlı dumandır Yarimi görmedim uzun zamandır Bu hasret bize çok yamandır Yarim buralara gelmez mi ola hatice çerçi; Bilmiyordum yarin mi var burada Erersin inşallah bir gün murada Sıra sıra dağlar olsa arada Seven sevdiğini bulmaz mı ola sinan ispenoglu; Geçiyor garip ömrüm an ve an Neye yarar olmuşum cihana sultan Ölüp gideceğim bilmem ne zaman Son kere yari görürmüyüm ola hatice çerçi; Duygular sel olmuş taşar gibisin İlk baharda çağlar coşar gibisin Sanki bir hayalle yaşar gibisin Görüşüm bu yanılıyormuyum ola sinan ispenoglu; Sevdim yıllardırdır ben güzel o kızı Kışa dönderdi baharı,yazı Bu sevda yüzünden aldım elime sazı Sevğilim bu feryadımı duyarmı ola hatice çerci; Gönül laf anlar mı saz ile sözden Sevda için yanan ateşli közden Tek caren var oda sevdiğin kızdan Oda sevdiğini bilir mi ola sinan ispenoglu; Duyacak bir günde cok gec olacak Beni yar degil toprak saracak O tekti hep tek kalacak Ölùrsem cenazeme gelir mi ola hatice çerçi; Onasıl söz öyle Allah korusun Ayrılık tohumu gayrı kurusun Onun da kalbine sevgin yürüsün Oda sana aşık olur mu ola sinan ispenoglu; İşte anladın derdimi Çerçi Yar anlamaz sevgimi gerçi Benim başıma yagar hep kırcı Bir gün güneş dogar mı ola hatice çerçi; Rabbimden dileğim baharı yaşa Yosun değer verir kıymetsiz taşa Umarım acılar girmez hiç düşe Allahtan hiç ümit kesilir mola sinan ispenoglu; Bilirim ümit kesilmez yüce rabbimden O yare vurulmuşum kalbimden İçmişim aşkın öldüren zehrinden O yarda derman var kurtarır mı ola şair HATİCE ÇERÇİ arkadaşıma yürekten saygılar.Böyle karşılıklı güzel sohbetlertekrar nasip eder inşallah.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SİNAN İSPENOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |