"İşimden büyük tat aldığımı söylemeliyim." -John Steinbeck |
|
||||||||||
|
ortalıkta bir söylenti dolaşıyor.at atı geçer söylentisi.bayağıdır alışkanlık yaptı çeşitli çaptaki bünyelere.çevremizde bir dolu ahsan bozukluğu kol geziyor.ne kadar uçuyorum biliyor musun? inanmazsın rakıyı limonatadan daha hızlı içiyorum.uyutmuyor yahu adamı.uyumak çözüm mü zaten.içmek kaç arşın kurtarır? keçiboynuzları kaç yard mesafe kaydedebilir?yurtsever militanlığa direnen bir sürü ruhsal sperm hücresi birazcık akıllı olsa,kalbim neşeyle midem havuz suyuyla dolsa.ucuz bir hayat reklamı kaç arşın kurtarır? eski filmler ve keman soloları arasındaki gölgeler hep gözyaşartıcı bomba etkisi yapıyor.ah be! diye irkildim geçende.belki mavimtrak geçişlerimiz olsaydı çekincelerin içinde makyaj yapıyor olmazdık.ya da zamanında yüksek katlı bir binayı yakıp kahkahalarla gülseydik.hayır! saçmalamıyorum.yahu sen kundaklama hikayeleri anlatırdın.tama.neyse!.. serüvensiz yaşayamadığım üçyüzaltmışbeş çarpı bilmemkaçgün.at atı geçer söylentisi.çevremizde bir sürü ihsan bozukluğu.ölmek mutluluk;sevmek ölüm.dev puntolarla süslenmiş bir mağaza; indirimli hayatlarımız var.exit time... herkes kaza geçirebilir.her şey zamana binebilir.eminin yaşamı şekerli olan tuzlu insanlarda bunu yapıyorlar.evet,onlar tuhaf bir zevk duyuyorlar.bizden uzakta ve kollarımıza yapışık.içerisi harika,dışarısı fikir değiştirmiş.eski filmler ve keman soloları arasındaki gölgeleriz artık.artık kısa kesmek istiyorum.uzun kesmeyi unuttum çoktan. beni dinlediğin için sağol.paltonu almayı unutma.yahu başlatma cep telefonundan! siktir!..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |