seni sevenler yüz güzelliğinden, boyunun posunun ihtişamından bahseder. ey sevgili seni görünce intihara teşebbüs eden kişilerin durumuna düşerim. her yerden sesler gelir, gölgeler düşer etrafıma. hiçbir şey hatırlayamam. ölüm döşeğindeki hastanın kendi derdine dönmesi gibi olurum. ey sevgili hastayım sana. ya öldür beni ya da hayata döndür. çaresizliğim kendimedir. beni anca sen iyi edersin. kendime sözüm geçmez. tüm aşk balkonlarından sana düşmüşüm. acılarım sana olan sevgim kadar büyüktür. bu yüzden ey gülüm bana böcek deme. seni sevenin kim olduğuna değil, nasıl sevdiğine bak. ey gülüm bana böcek deme, insanlar bile seni koparıp sevgililerine verir de seni aldatır. ben sadece seni severim. insanlar seni vazolarda, saksılarda yaşatır. bense seni yüreğimde taşırım. bana böcek deme, seni sevenin kim olduğuna değil, yüreğinin büyüklüğüne bak. yüreğim kanlarını döker yollarına. yalvarır sana. ne olur acı bana. kollarım ve bacaklarım kırık. sana gelmek ne mümkün. ağlarım gece ve gündüz. ey sevgili her köşe başındasın. sana geldiği düşündüğüm anda, yeni bir sokak aralığı açılır bana. kendime gelemem, sana kavuşamam. varlığın karanlığıma uzak yıldızların ışık yılı mesafelerinden bile yakın değildir. ey sevgili üzerimdeki bu boşluğu nasıl taşırım söyle bana. sen bir aşksın, yalnızlık sofrasında. kendi kendini yiyen bu aşık, aklını da yemek üzere haberin olsun. ey sevgili isterim ki soframda şarap ol, aşk şarkıları söylet bana. bu dünya ne ki, içindekiler ne olsun. ey sevgili, sen yetersin bana. hem dünyamda ol hem de içimde. seninle yaşamanın tadı tuzu olsun. ey sevgili tokluğum sensin. sen yoksan açlıktan ölürüm. yüreğim seni sevmezse, mideme havyarlar girse ne çıkar. sensiz hayatın tadı yok. sen dudaklarımda hem şarapsın hem şarkısın hem de anne sütüsün. sen cehennemde su niyetine istediğim, cennette başımı dizine koyduktan sonra tüm güzellikleri unutturan sevgilimsin. sen de beni unutma. bak kollarım çiçek dolu dallar gibi sana açık. tüm çiçeklerim sen kollarımda aşk meyvem ol diyedir. gel sarıl bana, dursun bedenimdeki sarsıntı ve bu koca acı. sen yanımda olursan dünyanın en güzeli ağacıyım, sen yoksan bir kütük.