Eskiden bedenlerdi orospu. Şimdi duygular ve düşünceler, cep telefonundaki mesajlar, e postadaki iletiler orospu. Herkesin elinde cep telefonu... Mesaj atmakta gün boyu. Yazılar gün boyu fışkı kokmakta. İnsanlar sabahtan akşama, akşamdan sabaha; yirmi dört saat kafasını kaldırmamakta teknoloji dışkısından. Her gün yeni bir icat çıkmakta. Ortalık taze dışkı diğer adıyla fışkı kokmakta. Düşünceler kara sinek kadar ancak. Duygular lağım faresinden farksız. Pis kokular etrafa yayılmakta. Aşklar fışkı kokmakta. Cep telefonundaki ışıklar arka ve tekin olmayan sokakların gece lambaları gibi. Her yürek cep telefonunun yaydığı ışığın altında bekleyen bir orospu gibi. Gelen çağrıyla ya da mesajla şuh bir gülümseme dudaklarda. Erkekler kadınların orospuluğunu çalmakta ya da cep telefonunun zili çalmakta. Alo sesi ayyuka çıkmakta. Alo sesinin açılımı cep telefonunun ışıklarıyla yüzlere yansımakta: Anla Lütfen Orospuyum... Kadınlar ve erkekler dönüştürülmüş toplumun birer yanları. Kadın ve erkek kafasını arabanın camına kaptıran Müjde Ar gibi. Bu filmin gerisini siz düşünün. Y a da boşverin düşünmeyi. Elinize bir cep telefonu alın, arayın hemen birini. Modernizm böyle bir şey. İnsanı orospuya da döndürür arsıza da. Modernite ise teknolojiden gerektiği gibi yararlanmaktır. Gel gör ki toplum moderniteden yoksundur. İnsanlar teknolojiyle kabalaşmakta. Daha derine inen ve toprağın birkaç metre altında patlayan bombalar gibi ruhun en derin yerlerini parçalamakta. Teknoloji insan ruhunu derinden yaralamakta. Parlayan cep telefonu ışıkları insanın ruhunu karartmakta. Cep telefonları gereksiz kullanıldığında insanın elinde patlamakta. Mesajlarda, aşkımlar, hayatımlar, canımlar, cicimler... Oysa sözlerde kalan mesajlar ancak cümlelerle öpüşür. Her yöne gidebilen mesajlar, başkasını da bulur ve onunla öpüşür. Dünyada güvenilir insan sayısı azalmakta. Çünkü zihniyet olarak piçlik artmakta. Kadınlar erkeklere güvenemediklerinden, erkekler kadınlara güvenemediklerinden dem vurmakta. Kadınların ekseriyatı zihniyet olarak orospu. Hal böyle olunca yaşam tarzı olarak piçlik artmakta. Sonuç olarak toplum süngerleşmiş ise hiç sorgulamadan kendine dayatılanı emmekte. Kendisine sunulan bir takım kalıpları seçenek ve özgürlük zannetmekte. Bir topluluğun içinde telefonunuz çalar ve çıkarttığınız çep telefonu sıradan sadece işlevsel olduğu için taşıdığınız bir araç ise imaj dünyasında yaşayanlar için siz ne kadar birikime sahip olursanız olun, entelektüel birikiminiz ne olursa olsun siz bir hiç sayılırsınız; ama çıkarttığınız telefon son teknolojik özelliklere sahip ise dünya görüşünüz, hayatı yorumlayış biçiminiz ne olursa olsun belki bu konularda hiç bir fikir sahibi olmasanız bile bir numara olursunuz.