Eğer bir kelebeği sevebiliyorsak, tırtıllara da değer vermemiz gerekir. -Antonie de Saint-Exupery |
|
||||||||||
|
“Neden geldin hayatımızın orta yerine” dese; Sesinle yüzün aklıma. “Boş ver “desem içimden. “Hoş Buldum!” desem.İki duvar birbirini sevse ne olur ? Bir gece vakti yıldızlara bakmak ve içinden çıkamamak gibiydi seninle aşk.Elimde olmadan severken,elimde kalanlarla vazgeçmek zorunda bırakıldığım acıtıyor içimi en çok. Acıyor içim tüm bunları yazıp ta düşünürken. Çok direndim, ben çok…Ama olmadı. Elimde değildi ihlal ettiğim kıyı bölgenden dönüş zorunluluğu. Zengin olamadım gözünde, büyük kadında . Bütün düşlerimi attım. Yerine seni koydum. Ayrılık treni yolcularını dökmeye hazırlanırken istasyonuna, gittin iki kelam etmeye lüzum görmeden,zaman kalkış sirenini bana çalarken. Çocukluğum, gençliğim,ortada kalan yaşımın gururu ,bakakaldı ardından ağlayarak... Değerden, önemden, sevgiden,vefadan bahsederken sen,altından kalkamayacağım kadar ağırdı sözün ,ellerime tutuşturduğun hatıra ile yükün... Ben ise ne çok hayıflandım içimde büyüttüklerimi sana gösterememekten. Kıskanılası o koskoca sevgiyi, hayatımdaki önemini, varlığının değerini yüreğime sığdıramayıp taşırırken, senin gözlerinde varlığım bir türlü var olamamış, yüreğine değememiş hiçbiri... Şimdi tüm hayıflanacak cümlelerimle sözlere tutunuyorum. Söz…Üç harfli,derin okyanus anlamını bilene. Hoyratça savurduğun cümlelerinle hedefi tam da on ikiden vururken sen. Hangi sevgiye sığardı bir bavul dolusu hatırayı sevgili’nin eline tutuşturup kapı önüne bırakmak..? Hangi fotoğrafta kaldı gülüşlerim...? Düşlerim düştü senden, Şimdi ümitlerimde….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AYFER TAHANCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |