..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanın en iyi tarafı ürperebilmesidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > AYFER TAHANCI




12 Ocak 2009
Nefesin Bir Ömrü Doldursun Sevdiğim...  
AYFER TAHANCI
"O kadar da mutlu sanırken seni;Bir acının girdabında döneleyen, konuşamayan,derin acılarının,hafife aldığın yanlarıyla karşımdaymışsın meğerse…Bilememişim.Affet beni "


:AIDJ:
NEFESİN BİR ÖMRÜ DOLDURSUN SEVDİĞİM…
“Ne acı…Ömür bize mutlu olma şansı vermedi sevdiğim… “
Bana hep “benim içinde şiir yazacak mısın birgün?”derdin.Bak işte, bugün seni anlatacak,belkide ucu bucağı olmayacak ,nasıl sonlanacağını hiç bilemediğim, bir yazının başlangıcındayım.
O kadar da mutlu sanırken seni;bir acının girdabında döneleyen, konuşamayan,derin acılarının,hafife aldığın yanlarıyla karşımdaymışsın meğerse…Bilememişim.
Oysa ben;”Adamı gözünden tanırım”ahkamından dem vuran ben,anladığımı zannedip,tanıyamamışım seni.Bilememişim çocuksu tarafınla, koynumun başucuna koyduğun her seferinde alnını şefkate sarışımla, duyamamışım içinden bağıra çağıra yollara düşmeye gönüllü çığlıklarını.
Avuçlarımı diz kapaklarıma vurupta bunca pişmanlığımı dindirebilir miyim?Olsa mümkünü sırtına yüklenmiş onca derin sancına ilaç olabilir miyim?
Minik kelebeğim;Bir hatanın başından dönmek kardır, yaşamda tekrarı olabilecek hataları telafi etmek adına…Bugün seni sırf iyiliğini düşünenen insanlar yaşının tazeliğine,hayatının körpeliğine sığınarak yağmurdan çekip alıp, fırtınaya atmak ister;bu senin tecrübesizliğine ekilecek zararlı fidandır.Gülün toprağına dikeni ekip,bir ömrü ayrıştırmak yakışır mı insana?
Anlatmamıştın, üzerini çizdiğin onca hatırlanmaması gerekli anıyı.
Gün bugündü…Hiç unutamayacağım bir keder daha ekledim bugün, ardımda bırakacağım seyir defterime.İçimin hüznü tarifsiz,dile getiremeyeceğim,boyumu aşan bir dalgada boğuşuyor zihnim.Ayrı bir faslın devrini sürecek kalbim, bu zor gerçeğe alıştırırken bünyemi.
Yanımda olsaydın ve yine ben saçlarını okşayıp “Üzülme bebeğim bunlarda geçecek”diyebilseydim.Korkmadan,seni sevenlerden kopmayacağından emin olupta “Lütfen doğrularından şaşma!”deseydim.Diyebilseydim.
Olanları anlatma mecburiyetin asla yoktu, olamazdı da.Kırgın değilim,bu kadar acımasızca sahnelendiği için gaddar yaşama,kızgınım… Sadece kızgınım,kızdım hayata.Haketmeyenlere ,haketmediklerini verdiği için,yastığı değiştirip kaderi değiştirmeden sardığı için başımıza.
Yine seveceğim seni dolu dolu.Yine bekleyeceğim merdiven başlarında gelişini… Yine adımların bana doğru yol alırken, gülümseyerek karşılayacak bakışlarım yüzünü kapı önünde kollarım göğsümde kavuşmuş.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yıkanıyor Çehrem Yüzünle.

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Özledim...
Diyarsız Kaldı Herşey...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Öylece Gittin... [Şiir]
Gölgesi Eylül"ün... [Şiir]
Başı Bozuk Şiir... [Şiir]
Kalbindeki Derin Acıya Taliptir Kalbim. [Şiir]
Son Seyir... [Şiir]
"Ankara"dayım. Sen İçimde Karar/sızım. "" [Şiir]
Yürekte Yiğit Kalan"a... [Şiir]
Kör Işık. [Şiir]
An Gibi... [Şiir]
Bir Sen... Bir Ben [Şiir]


AYFER TAHANCI kimdir?

Bir bilinmeyene denk düşürüpte kendimi bulduğum,yazdığım her dizede okuyupta yeniden doğduğum. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Ü.Yaşar Oğuzcan,Y.Bülent Bakiler,Necati Cumalı,Nihat Behram.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © AYFER TAHANCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.