İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld |
|
||||||||||
|
- Ben geldim' demişti. Ama kimseden ses yoktu. Tekrar, - Ben geldimm' demişti sesinin tonunu yükselterek. Fakat yine kimseden bir cevap alamayınca. - Ben geldim diyorum sizeee' diye bağırarak dudaklarının arasından çıkıvermiş isyanının belirtisi olarak. Fakat hiç kimse onu duymuyormuş sanki, en ufak bir tepki bile göstermiyorlarmış. Bunun üzerine bütün neşesi kaçar, sabriye olduğu yerde tepinerek bir yandanda ağlayarak "ben geldim diyorum size diyorum" diye tekrarlamaya başlar ama yine hiç bir tepki yoktur. O sırada uzaklardan bir ses gelir sanki kulağına, kim olduğunu anlayamaz ama bir ses ' sabriyee ' demektedir. Bunun üzerine sabriye ağlamayı ve tepinmeyi keser o sesi dinlemeye başladıkca sesin annesine ait olduğunu farkeder fakat her şey birden bulanıklaşmaya başlar, annesinin sesi daha iyi duyuldukca bütün gördükleri birbirine girip kaybolmaya başlar, bir yandanda sabriye burdayım anne sesimi duyabiliyormusun diye ses verdikçe annesinin sesine; sesi kısılmakta boğazı kurumaktadır. Bütün görüntü kaybolup karanlığa bürününce sabriyenin seside artık çıkamaz hale gelir ve o anda; annesinin güzel sesi kulaklarında hiç olmadığı kadar net yankılanır. - sabriyee kalk kızım sabah oldu geç kalacaksın okula. Sabriye duyduklarına inanamamaktadır çünkü hepsinin bir rüya olduğunun farkına varmıştır yavaş yavaş ve birden gözlerini açıp yatağının yanında oturan annesini gördüğü anda annesinin boynuna sarılıp "ben geldim anne" diye büyük bir mutlulukla birlikte neşeyle sarılır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sinan Yıldırım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |