"İnsanların bazen neye güldüklerini anlamak güçtür." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Kaprisi diyete durmuş vardiya amiri kadar Başka kim mahpus ki başka içlere Naftalin basmayı sevdiğim teniydi yalnızlık ölülerimin Bu kötü: belki çığ düşer elime Harç olmuş tek duanın duvardaki yansımasıyla Paranoyanın öte ucuna çıkıyor gölgem, boy verince su… Revaklı ahşap saçlarıma tüneyen cennetin leşine rağmen Egzama korkusundan türemiş kadın kokusu solumaktan geliyor bilincim Bu-kişisel düş uzamı- göğüs çatalına dudak serinliği çöküşü. Bir iç çöküş esnası enkazı. Reşit olmayan gerilla ateşi başımdaki kaos Bu hiçten daha az bir şey olmalı İç savaştan geriye kalan Ne olursa artık, ağzı tüten silah koksun yeterdi Narın erotik melankolisi, metafiziğin skandal sandalı Sis heykeli ve flamalar : kök sanatı – kan şekeri Burası hafriyat sahası Şelaleler arka fonda: sus sanatı ve havari fişek gösterisi Duygusal vebanın uzaylı yeşil tebaası Fırtına düdükleriyle kazanılan penaltı atışı : binbeşyüz (€)yüro Kurutulmuş çocukluğumdan bütün bu haz ayinleri Iskartaya çıkarılmış yaşamın ikiz görüntüsünün sığabildiği Maymun kumbaralar. Elbet kaypak olmalıydı asalet denilen şey Hakeza delik deşik edilmiş hasretleri gemilerin Olgun bir sızandı işçi marşları, yontulmuş kin ve edinim Saat kulesi suresi, yol dediğin izbe olmalı çok zaman Kent meydanına çöken dilenci duasından anlaşılmalı Bir çocuğunuz olacak haberi Bu bile piç İhtimal dahilinde ölmenin vakti Kabri geniş olmayacak sanma ölünün Her yere sığacak kadar ölür bir ceset Sonunda ilmiği buldum kan vermeyecek sesim!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Muharrem ÖZCAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |