Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
Çocuk sevinci yüklü uçurtmalar da biraz tanrı olur gece yarısında Bu tenin çölünde bir vaha da… Henüz demirin inançsız kalmasında Ve pası seçmesinde etkisi yokken yalnızlığın Ben yağmur sonrası rüyasından ötede yorgun düşen bahardan arta kalmışken Nadasa bıraktığın saçlarını dansa kaldırmasın rüzgâr Ve geceye oturduğunda çığ gibi sesin Yeni bir çağ açılır tarihin sayfalarında Hebayla aşk arasından sızıp Dokuya uygunluk konusunda bulaşıcı bir etkiyle Teninde vaha havası geçersin aklımdan… Aklımda kalan göğüs çatalınla Ellerimi dinleyip kükremen Batıl inançlarımı kemirmene yol açacak olsa bile Dökülmeyecek tenim Gökten yere uzanan vahiylerle saracakken seni yumak yumak İnançlarını köprü ayaklarına bağlamak çıkış yolu değil bu baskından. Şubat vardiyasında mahsur kalınca yüzün Köpek sesleri ısırmasın kulak memelerini Korkmasın kadınlığın Saçlarına gizlediğin özlemin limanları Kundaklanmasın artık. Geminin serüveninde koy yokken henüz Rotası suyla orta karar öpüşmeyi emreder Evde deve yetiştiren çöl insanları gibi Kemiklerine mekik çekmeyeli ne çok oldu, gecenin desteğiyle Kalçaların çakal gibi sürüyle, sürülüyor ellerime Mor renkli romlar çıkartılınca mahzenlerden Tanrıyı tanırdık böyle zamanlarda, bağışlardı Aşk bir katı atık projesinden ibaretken terk mevsiminde Hangi feryadın esin olabilir aşkın anadilinde Ceza sahasında en zor delikken göbeğin Göbek adının olmaması ne kötü…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Muharrem ÖZCAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |