..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > duygu hakalmaz




12 Mayıs 2010
Sen Yoksun Ya,kutlamadım İşte...  
duygu hakalmaz
Anneler gününün acı verdiği bir gündeyim.Birşey eksik hayatımda bir nefes.Ne kadar büyüsekte hep eksiğiz aslında.


:BEFH:
SEN YOKSUN YA ,KUTLAMADIM İŞTE…

Özlem ateşi düşmüş içime ,birazda otobüsle yolculuk yapma özlemi eklenince memleket yolundayım.
Heyecanla kapıdan girip ona bir güzel sarılıp sevindirmeyi hayal ediyorum.
Hep derin uykuda olup uyanmayı ayıp saydığından’’ yok uyumayrum ki içim geçmiş öyle ‘’diyen annemi derin uykuda yakalıyorum..Önce beni tanımıyor sonra sarılınca kokumdan olsa gerek ‘’ hah sen mi geldin’’diyor.iki gün birlikte zaman geçiriyoruz son gün pek keyfi yok’’ acaba diyorum bu deli kızı yordu mu dün gece horun tepdirip’’
‘’Beni bi yıka gitmeden ‘’diyor banyo onun için biraz dedikodu yapma yeri hem seviyor yeni gelene yıkatmayı gücü yok artık ihtiyaçlarını görmeye. Son gün hiç evden çıkmadan yiyip içip oturuyoruz, akşam yolculuk var yine dönüş başlıyor.
Ama annem pek tatsız pek yorgun.Kapıda vedalaşırken sıktığı yumruklarıyla çocuk gibi gözlerini siliyor ‘’belki bir daha göremezsiniz benİ’’ diyor.
‘’Yok be annem diyorum sen böyle diye diye kaç kere yolladın bizi bak yazın sen bizdesin ona göre’’ diyorum, ama içim acıyor ıslanmış gözlerinde boğuluyorum kapı kapansa ağlasam istiyorum.

Yolculuk boyunca gözleri gözlerimden gitmiyor.
Sessiz geçen bir hafta sonunda kardeşimin sesi düşüyor ortalığa annem bayılmış acile getirdik.daha sonra başlıyor hastane ev arası gelip gitmeler her gün telefonla haberini alıyorum.gel diyor kardeşim gel gör yine sevinir seni görünce .hafta başı gitmeye hazırlanıyorum. Akşam yolda olacağım . kısmetse sabah koklarım annemi.içim sıkıntılı.
Bir şey var sanki birazdan yağmur yağacakta bulut kaplamış her yanı gelen telefonla zıplıyorum yerimden ,eşim arıyor saçma sorular sorup telefonuyla zıplattığı beni bu sefer sinirden zıplatıyor.
Ve bir ses annen vefat etmiş ve ve bir sessizlik………. Telefon yerde ben derinde diplerde.
‘’Çıkarın beni kuyudan nefessiz kaldım burada’’,sonra elimde telefon nasıl ,niye ne zaman? Bugün çıkıyordu, eve gidecekti, ama o iyiydi, yok olmaz şaka bu !
Kara haber çabuk yayılır dedikleri bu olsa gerek kaç insan toplandı bir anda şimdi yoldayız
Sustum ben artık konuşmuyorum sözlerime küstüm anneme küstüm.
‘’Annem gözlerinde yok olduğum , bırakıp giderken seni kapıda bakmasaydın öyle delip geçmeseydin yüreğimi. Dimdik bırakırken seni yatmak oluyor mu şimdi.Başörtüsünü sevdiğim pembem , elin sıcak, babamın eli gibi değil.yüzün gülüyor yine masum..
Tabutun başında öperken yüzünü korkuyorum ağlamaktan incinir ıslanır diyorum.
‘’Hem babam çok bekledi onu yeter kavuşsunlar ‘’diyip kendimi avutuyorum..
Tek isteği olan evinin önüne getiriyoruz annemi komşularıyla vedalaştırıyoruz Evim ,annem, babam ve çocukluğum. Ben o an küçülüyorum top oynuyorum sokakta annem bağırıyor yeter gelin diye..Son yolculuğu yapıyoruz annemle son vedalaşmayı gözleri ıslak değil şimdi gözlerini kapamış bizlere.
‘’Benden bu kadar diyor gülen yüzü, bundan sonrası sizindir’’Güneş tabutun üstüne vururken gülümsüyorum makbuşuma gizlice..Bugün anneler günü annem. Artık yok sayıyorum bu günü , kutlamıyorum yokluğuna inat…







Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hamsinin Dili Olsa...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Düzgünlüğü Boşverip Eğrisiyle Doğrusuyla...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Saklamıyorum Artık... [Öykü]
İki Doğum,bir Yürek... [Öykü]
Hayata Dokunsaydı Keşke... [Öykü]
Halkımın Otobüsü... [Öykü]
Babamın Elleri Soğuktu... [Öykü]
Bir Çift Ayakkabı Uğruna... [Öykü]
Ramazanın Tadı Kaldı... [Öykü]


duygu hakalmaz kimdir?

Okumayı seven ama yazmayı daha çok seven yazdıklarını paylaşmayan birisiyim. Burda bundan sonra paylaşımlarım olsun istedim.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © duygu hakalmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.