"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar |
|
||||||||||
|
Sevgili Dostlar, *Bu siteye geleli iki ayı biraz geçti.Bazı yazarları el yordamıyla buldum ve okumaya çalıştım.Ancak binlerce kişi bu sitede yazıyor.Takdir edersiniz ki bu kadar çok kişi arasından seçim yapıp okumak oldukça güç bir iş. *Bana okumaya değer bulduğunuz kişileri bildirirseniz çok sevinirim.Tabii bu kişi kendiniz de olabilirsiniz. *Lütfen yanlış anlamayın,amacım kimseyi küçük görmek ya da eleştirmek değil.Sadece zamandan kazanmak istiyorum. *Peki ben kimleri okuyorum? İlk başa kendisi ile iftihar duyduğum oğlumu yazacağım.Yani baba-oğul aynı sitede yazmaya çalışıyoruz.Umarım hoş görürsünüz!Oğlum yirmi yaşında bir üniversite öğrencisi... 1-İlkay Hüsmüllü 2-Esra Vızvız 3-Müşerref ÖZDAŞ 4-Didem Duruöz 5-Bekir Öğretici 6-Şenol Durmuş 7-Arzu Kulaç Sevimli 8-Rüya Bayram 9-Oğuz Düzgün 10-Göktu Kara 11-Osman Demircan 12-Seval Deniz Karahaliloğlu 13-Leyla Karaca 14-Nihal Akkuş 15-Hulki Can Duru 16-Mudi Beya 17-Aslı Akarsakarya 18-Osman Tatlı 19-Dinçer Özbey 20-Mehmet Nacar 21-Kâmuran Esen ***** *Yazmayı unuttuğum arkadaşlar varsa beni bağışlasınlar.Şimdilik aklıma gelenler bu kadar... ******** Yazıya sonradan yapılan bir ekleme: Bu eklemeyi yapmak zorunda hissediyorum kendimi.Çünkü bazı yanlış anlamalar olabilir endişesini taşıyorum.Benim bu yazıyı yazmamdan amacım,kendime kolay,çabuk,kestirme bir yol bulabilmektir.Yoksa bazı kişileri kırmak,üzmek,rencide etmek amacı asla taşımıyorum. Bakınız,sizlerle basit bir hesap yapalım:İzedebiyatta ismi (A) harfi ile başlayan yaklaşık 600 kişi var.Oturdum saydım.Tahminime göre sitenin toplam üye sayısı 9 ila 10 bin arasındadır.Bunların sadece yüzde onunun faal olduğunu varsayarsak 900 ila 1000 kişi eder.Gene tahminime göre izedebiyatta yayımlanmış yazı toplamı 100.000'e yakındır. Şimdi bana söyler misiniz bir eleme yapmadan bir yöntem belirlemeden bu kadar yazıyı nasıl okursunuz?Tabii ki yazılan her yazı değerlidir;çünkü bir emeğin,bir alınterinin,bir çabanın ürünüdür.Belli bir zaman süresi harcanarak o yazı ortaya çıkarılmıştır, "Her yazı değerlidir" tamam, fakat her yazı okunmalı mıdır? Cevap evet ise bu kadar yazıyı okumaya zaman nereden bulacağız?Bu kadar yazıyı okumaya ömür yeter mi?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |