..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun)
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Funda Doğan




23 Aralık 2009
Çocukluktan Kalmış Bir Yıldız  
Uzaklarda yıldızlar var çok ama çok uzaklarda…

Funda Doğan


Yine aynı başlangıç cümleleri dökülüyor dilimden. Yine nasıl başlayacağımı bilmiyorum ve yine soruyorum “nereden başlamalıyım?”. Her başlangıç neden bu kadar zor olur ki?


:BADB:
Yine aynı başlangıç cümleleri dökülüyor dilimden. Yine nasıl başlayacağımı bilmiyorum ve yine soruyorum “nereden başlamalıyım?”. Her başlangıç neden bu kadar zor olur ki?

Uzaklarda yıldızlar var çok ama çok uzaklarda…

Önceleri lambaları olurlardı gecelerimizin. Çekirgeler öterken, rüzgâr ağaçların yapraklarını dans ettirirken sessizliğin sesine renk katarlardı. Binlercesi saçılmışsa gökyüzüne, görüyorsak her birini bir hayal de iliştirirdik en parlak olanına. Yıldızımız vardı, umutlarımızı taşıyan. En parlağı en büyüğü en kaybolmayanıydı yıldızımız, umutlarımız büyük olsun, asla yitmesin diye. Yanıp sönüyorsa göz kırpıyordu bize, bizi duyduğunda.

Sana hayalimi iliştirdim çocukluğumun yıldızı. Hep büyük olduğuna inandım. Kaybetmeye çalışsam bile yok edemedim seni hapsolduğun yerde. Parlaksın, hem de en parlağı binlercesinin içinde. Beni en mutlu eden ses, sana bakınca benimleydi. Kaderimin armağanısın, biraz da seçimim. Hayallerimin kaynağısın, biraz da yaşamımın. Beni bırakma, artık umudumsun. Umudumu yitirirsem, seni yitiririm, seni yitirirsem, sesimi yitiririm. Bana bir şans ver, ben buna muhtacım. Sen bilmesen de seni gönlüne yıldız yapmış biçare eski çocuk var. Yıldızım gözünü kırpar mısın bana bir gün? Buna çok ihtiyacım var. Beni anla. Lütfen…

Funda, 5 haziran 2008
Perşembe…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Güneşin Battığı Yerde
Hayallerin Ötesinde
Hayat İşte, Sadece...
Sokak Lambası
Sessiz Buluşma
Bekleyen ve Beklenen
Gri Yollar

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boşluklar
Haykırış
Sensiz Seni Yaşamak
Hayatı Hissetmek
Bazı Şeyler Var
Sitem
Hep Bunu Beklemiştim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hadi Yeniden [Şiir]
İçimdeki Sızı [Şiir]
Üşüyorum, Çok Üşüyorum [Şiir]
Sıradan Bir İtiraf [Şiir]
Siyah [Şiir]
Yasaklıya [Şiir]
Benden Bana [Şiir]
Karanlık [Şiir]
Sen de Büyüme Anne [Şiir]
Bir Andı [Şiir]


Funda Doğan kimdir?

Ses. . . Siz. . . Lik. . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Funda Doğan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.