Olgunluğa erişmemiş şairler ödünç alır, olgunluğa erişenler çalar. -George Eliot |
|
||||||||||
|
En çok yollar dolduruyor beni. Çocuklarıyla, karanlık yıldızlarıyla, dumanlı dağıyla, bilinmezleri saklayan sisiyle, maviyle, yeşiliyle, en çok da grisiyle… Bir yol, bir ucundan bir ucuna; beklenen ve bekleyen… En uzun özlemlere gebe… Biraz ayrılık biraz kavuşma… Biraz hayal biraz gerçek… Otobüsün penceresinden bakarsın, için garip bir duyguyla dolar. Her hücrende hissedersin bu karışık duyguları. Ayrılırken aslında kavuşmaya gidersin bir yandan. Kendi sesinle, kendi benliğinle başbaşa kalırsın. Aklındaki soru işaretleri her sokak lambasından açığa vurur kendilerini. Saklamaya susturmaya çalışırsın ama nafile… Bir çocuk, babasının elini sıkı sıkı tutar gecenin karanlığında. O zaman bir anda babanın elini minicik ellerinde bulursun, diğer elinde minik bir çikolata, en sevdiğinden. Annenin yanına giderken, bir de küçük kardeşine aldığın çikolatayı hissedersin parmaklarının arasında. Bir sokak lambası gelir, ellerin bomboş, baban uzaklarda… Yanında hiç tanımadığın kız ağlıyor, sessizce… Ayrılıyor, kavuşmak için yola çıkmasına rağmen. Birer damla gözlerinden iniyor. Yakıyor tenini, acıtıyor yüreğini… İçindeki yangını hatırlıyorsun. Kimseye söyleyemediğin yangını. O zaman da hissettiğin keşkeleri bir an tüm benliğinle tekrar hissediyorsun. İçin acıyor ve birer damla yaş tenini yakarak iniyor, bir gride buluşuyor. Bir gri, bir yol gibi, ne siyah ne beyaz, ne başlangıç ne bitiş, bir yol gibi, öylesine arada, öylesine belirsiz…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Funda Doğan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |