..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Funda Doğan




30 Ağustos 2007
Sensiz Seni Yaşamak  
Funda Doğan
sedece sen, yasak sen...


:BCDG:
Seni dinliyorum şimdi. Yokluğun kanattı beni. O kadar söylemek isterdim ki sana seni deli gibi sevdiğimi. Uğruna neleri feda ettiğimi, dahasını da edebileceğimi. Gözlerimden ne olur anla. Seninle konuşamıyorum. Sen bana yasaksın. Sen asla’nın yüreğindesin, en uzaktasın. Aylardır senle yaşadım sensiz. Sana baktım seni göremedim, sana yakıştıramadım kendimi. Yasağa uzak kaldım, yasaklandım, yasakladım kendimi. Şimdi çaresizim, sensiz geçen her saniyem yılların acısını hasretini dikiyor yüreğime.

Bugün de seni yazmak istedim, her zaman olduğu gibi. Senin için yazdığım hikâyemi okudum, sonu gelmemiş. Hep başkasını yazmış ama senden vazgeçmemiş Havvayı okudum, yasak meyvenin cazibesine hayır diyememiş. Havvayı okudum senle anılarımı yaşarken. Benliğimi okudum sayfalarca. Hasretimi okudum Havvada, seni okudum sayfalarca. Yasağı okudum yaşlarla ve onunla.

İçim hiç bu kadar kanamamıştı. Onun beni sevmesi için neleri vermezdim ki. Ama şimdilik yeri kalbimin hiç ulaşılamayacak derinlikleri. Ama hiç ulaşılamayacak olan derinlikleri. Yüzlerce binlerce kilit takılmış en ulaşılmaz köşeleri. Yol yok oraya giden. Olmamalı herhangi bir yolu. Buna ne ben izin vermeliyim ne de bir başkası.

Çaresizim. Duygularım, mantığım, yasaklarım arasında sıkışıp kaldım. Hiçbir yana hareket edemiyorum. Daha da ötesi düşünemiyorum. Kilitliyim. Yüreğime kilitliyim. Sevdiklerime kilitliyim. Yüreğimdeki kilitlere ulaşacak yolumu da kaybettim, kaybettirdim.

Seni yaşıyorum, seninle yaşadıklarımla. Neden her şey ilk başlarken olduğu gibi değil. Ben seni sürdüremedim. Sana hak ettiğini veremedim. Şimdi, şimdi artık seninle yaşadıklarıma ağlıyorum, yeni olacaklara değil. Önümü göremiyorum, yürüyemiyorum, öyle işte…

Yasaksın, yasak kalacaksın… Ama her yasak anın yüreğimde derin kökler salacak ve hep orada yaşayacak, her saniyesi daha da güçlenerek… Beni affet, senden izin almadım, seni kalbime hapsederken… Affet…




Funda,,,,,2007, Çarşamba
Sadece sen, yasak sen



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bazı Şeyler Var
Sitem
Hep Bunu Beklemiştim

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Güneşin Battığı Yerde
Hayallerin Ötesinde
Hayat İşte, Sadece...
Sokak Lambası
Boşluklar
Haykırış
Sessiz Buluşma
Çocukluktan Kalmış Bir Yıldız
Bekleyen ve Beklenen
Gri Yollar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hadi Yeniden [Şiir]
İçimdeki Sızı [Şiir]
Üşüyorum, Çok Üşüyorum [Şiir]
Sıradan Bir İtiraf [Şiir]
Siyah [Şiir]
Yasaklıya [Şiir]
Benden Bana [Şiir]
Karanlık [Şiir]
Sen de Büyüme Anne [Şiir]
Bir Andı [Şiir]


Funda Doğan kimdir?

Ses. . . Siz. . . Lik. . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Funda Doğan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.