Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Acının nakışlanıp çeyiz niyetine kilitli kalplerimize konulduğu hayatlarımız var ne yazık ki. Gidenler, gitmek zorunda kalanlar, yada hiç gelmeyenler…Kimse acımaz size aslında herkesin acıdığını düşünsek bile.Sadece sen aynalarda gördüğün çaresiz aksine bakıp ‘yazık’ çekersin.Neyi nasıl görmek istiyorsa öyle görür insan.Uzaktakini yanında,ardına bakmadan çekip gideni gitmek zorunda,yapamadıklarını zor görür her zaman.Çareyi ve şefkati şarkılarda aradığımız, her duygu yüklemesini ‘işte ben,buda buda bu da…’diye karşıladığımız,tüm acıları sanki çok yıkılmazmışız gibi tek başımıza yüklendiğimiz dönemler vardır.Uzaklığın başladığı ve derin bir karanlığa bile bile adım atmaya başladığımız sonu gelmeyen bir zaman dilimidir bu.Fedanın ve vefanın uzlaştığı anlar vardır kimi zamanda.Kendini feda edersin inandığın değerlere çünkü vefa duyarsın,yada vefa borcunu ödersin sevdiklerine ömrünü ruhunu yolları feda ederek.Hep sorulur ya hani gitmek mi iyi kalmak mı?İkisini de yaşayanlar vardır hep ve onlar için ikisi de farklı değildir.Med cezir gibi sanki gelir gider,gelir ve yine gider. Sen giderken yarını arkanda bırakırken onun kalbi ağlarken gitmenin neresi iyidir ki?Yada o giderken bir parçan senden uzaklara yol alırken bunun neresi iyi olabilir ki? Gitmek gitmektir işte.Ya ağlamak ya ağlatmak.Gitmek hep gözyaşı demektir.Varken yok olmaktır. Hiç biter mi hasret göz göze değmeden?Yazılar götürür mü her şeyi senden ona?Bir başkası yanında olsa bile ne denli mutlu eder sevdiklerin senden uzakken?Yağmur yağarken ağlamak en güzeli belki de.Senden başka kimse gözünden dökülenleri bilmez.Gökyüzü kapatır çaresizliğimizi.Kocaman sarılmak istersin uzaklıkların uzadığı bu şehirde gökyüzünü yaren niyetine.Yükseliyor acılar göğe doğru,sesleri duyuyor musun?Peki ya kokuyu duyuyor musun?Aynadaki özlem kokan yüzleri çekiyor musun içine ciğerlerin dolana kadar?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © halime maden, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |