..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > halime maden




2 Eylül 2009
Açılıma Değil Duyulan Düşmanlık Adındaki İki Noktaya  
halime maden
Açılıma açılan bakış açısı...


:AIDD:
   Son günlerde ağızlarda ıslık niyetine dolaşan bir kavram ''Kürt açılımı''.Kimisi ''helal'' ,kimisi ''zeval'' nidalarıyla süslüyor bu ıslığı kendi tarzınca.İstenen ne belli değil.''kır atına bin gel süleyman'' diyor bir kesim.Bu devir kır atın hoşgörü ve sağduyu,Süleymanın ise kardeşlik ve barış olduğu bir devir.Diğer kesimin cevabıda hazır ''sarı çizmeli Mehmet ağa''Söz konusu ''kan dökmeme'' projesinin tam tarif edilememesi.Barış ve hoşgörü ama nasıl? kim? nerede?
   Bir ayrımın düşünceye dökülmesi gerekiyorsa açılımın ismine olan düşmanlık değil isminde olan iki noktaya düşmanlık söz konusu olabilir.Muhalefet eden görüşlerin tek ortak noktası var ''kürt'' açılımı değil, ''kurt açılımı''istiyorlar.Siyasi birliğinin ve düşüncesinin yegane olmasını isteyen kurtlar ve birde devleti satıyorlar ibaresiyle iktidarın ayağını kaydırmak isteyen kurtlar...Gel gör ki amacın araç olduğu bir dönemdeyiz.Hedef aynı açılım ağacını baltalamak ama milliyetçilikle ama laiklikle.Allahtan ki gözü pek insanlar ağacı sulamaktan vazgeçmiyor.Unutmayalım ki baltaların temel tutucusu derin devlettir.O kadar derin ki ülkenin % 48 'inin oy birliğiyle başa getirdiği iktidara çelme takmaya çalışarak milleti derin düşüncelere maruz bırakıyor.''Uyan Türkiye!'' propagandalarıyla boy gösteriyor.Evet aslında mesaj gayet açık ''UYAN TÜRKİYE!!''



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sensizliğin Acı Matemi [Şiir]
Kimler Geldi Kimler Geçti [Deneme]
Aksi Amcanın Yağmurla Raksı [Deneme]
Zindandaki Çığlık [Deneme]
Camdan Kelepçeler [Deneme]
Aynadaki Özlem Kokan Yüzler [Deneme]
Ana Kucağı Sana İstanbul [Deneme]
Beyaz Kalp [Deneme]
Hyata Akan Yaşlar [Deneme]
Yalnızlığın Çığlığında Kaybolmak [Deneme]


halime maden kimdir?

Yedi renkle parıldayan gökkuşağı gibi fakat kendini siyahlara sarıp sarmalayan biriyim. . . Duygunun başrolde olduğu,gözyaşının sığındığı,hüznün duman duman tüttüğü yazılarımla artık sizlerleyim. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Necip fazıl kısakürek,Ahmet hamdi tanpınar,sezai karakoç


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © halime maden, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.