Hayaldir,gümüşü altına çeviren.Tüm insanları eşit yapan tek kavram budur beklide…Ben dediğim,özgürce yaşadığım sonsuz rüyam.Ulaşamadığım ya da ulaşmak istediğim dünyayı yaşarım hayallerimde…Toz pembe bulutlara yükseltir,yaşamın en acımasız anında.Bazen masumane bir tebessüm,sonbaharda ağaçtan düşen yaprak edasıyla konuverir çehreme.Hayal,uçsuz bucaksız bir derya.Yaşamın anlamını hissettirir bana.Sahil kayıp,sandal kırık dediğim anda uzaktan bana göz kırpan bir deniz feneri hayal kurmak,kızgın kumlardan,serin sulara atlamak derler ya aynen öyle.Hayal kuramazsam şu an bunlar sadece aklımda kalırdı.Yazmak bile hayaldir.Hayatımızın yapıtaşı,insanlığın tek göstergesi.Elemden mutluluğa,yokluktan varlığa,kötülükten iyiliğe hep hayallerimle ulaşırım.Hayal olmasa,gerçeklerin farkına varamazdım.Zıtlıklar öğretir insana gerçekleri.Hep toz pembedir hayaller;kötülük,kin,nefret yoktur.İnsanların birbirlerini kırmadığı temiz bir dünyadır.Geleceğe dair isteklerim var benimde.Herkes gibi ben de hep iyi hayaller kurardım önceleri hiç kötüyü düşünmezdim.Ama bir arkadaşım hatırlattı,hayallerin geleceğe ekilen tohumlar olduğunu:’’Düşünsene eğer iyinin yanında kötü hayalleri kurarsan ilerde o olayla karşılaşınca kendini yıpratmazsın.’’dedi.O gün bugündür bu söz hep aklımda:’’Geleceğe ekilen tohum.’’ Her şeyden önce hayatımı yönlendiren ölçütlerden biri hayallerim.