Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
Teomanın şarkısını mırıldanırsın farkına varmadan ''İSTANBULDA SONBAHAR''.Bugün onunla buluşmak ister yüreğin.Bu yakadan karşı yakaya onunla;denizle beraber bir yolculuk.En mutsuz anın Boğazın kollarında,en mutlu anın Boğazın esintisyle raksda.Ruhlar kahkaha atar sevinçle.Bayran sabahı çocukları gibi koşuşturup ona buna gülümsemek istersin adeta.O havayı soluyunca muhtaç hissetmezsin kendini hiçkimseye.Ezel ve ebed kavramları canlanıverir gözünde.Neydim n'olacağım?Deniz kıyısında gerinip oltanın ucunu denize bırakanlar gibi dertleri haince mavinin derinliğine salmak gerekir belkide.Sesiz bekleyiş başlar sonra.Deniz sana ne verecek şimdi?Ölüm başlar geçmişe yeni bir sen doğsun diye.Cici annemdir artık Boğaz.Onun ninnileridir rüzgarın uğultusu.Seni büyütecek boğazın dizinin dibinde içeceğin iki bardak çaydır anne sütü yerine.O derece saf,o derece temizdir hayata inat.Hafif çiseleyen yağmur ürpertir.''Ahmak ıslatan''der gülümsersin kendine.İlk kez huzur bulursun bu çılgın şehirde.Tıpkı insan gibidir İstanbul içinde fırtınalar kopar,yüzünde masum tebessüm herşeye rağmen.Sevdirir kendini haylazlıklarıyla.Sevgisini ifade edemesede oda seni sever gizliden.Kaçmak istesende bırakmaz seni.İşte bu yüzdendir kendini arayışların.bu yüzden giden dönemez bu şehirden. Dertleriyle sever sevdirir.Belki kabahatli ama ana kucağı gbi sana İstanbul...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © halime maden, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |