Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
Günahlarına kılıf ararken sığındığı yalanlardı en büyük sırdaşı En büyük yılanı öldürür gibi heybetli salınışı meydanda Daha dün gibi yenikliği Daha bu sabah güneş çarpması beynini Kefareti yaşamadan anlamak zor Anlamadan hayatı nefes almak boş .. Günahlarına sırdaş ararken gölgesine bastı Şaştı kaldı gölgesinde açtığı çukura Gözleri kan dolmuştu üzüm bağları şarap akıtırken Günahı saydı tüm felaketleri Adam akıllı sevmek için çırpındı bir dönem Ama unuttuğu bir şey vardı; Kendine dürüst değildi nitekim Ve kalbine mert .. Gittiğini sandığı herkes aslında kaçmıştı Kalanlar saklanmış Ve felaketler silsilesi başlamış Aşk kadar kutsal para diye kağıtlara sarılmış Farkında olmadan anlamıştı herşeyi Günahlarını silmek için güneşe yalvardı Allahın adını anmayı günah saydı Tövbekar olmamak adına sildi tüm kelimeleri dilinden Tükenip gitti sabrı Kalan sadece iki kanlı göz ve kukla olmuş elleri kolları .. En büyük yalanlar sardığında kefen gibi bedenini Rengine aldanmadı karaktersizlğin Ve gidişine sevinmedi terkedenlerin Gülüşüne aldanmadı maskelerin Hayatı olduğu gibi sevmenin çaresizliğine yandı Kefaretini ödemek zorunda kalışına kızdı Sevdiği ne varsa Ve güvendiği yalanlar dışında Unutup gitti Yeryüzünde en güzel kokuyu unutur gibi En güzel teni terkeder gibi terketti Ve Yalan dolu hayatı soluksuz yaşayıp gitti .. 19/10/08 saraç..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © seyfettin araç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |