Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu |
|
||||||||||
|
günbatımını anımsatıyordu karanlık gözlerindeki matem her defasında aynı manzarayla izlediğim bir kayboluş yokluk ateşi içinde kıvranan yüreğimin mızrağıydın en acı en beklenmedik zamanlarda kahbece vurduğun ben, körüklenmiş anıların mimarı. vayyy be yine esiyor deli deli rüzgar toza buluyor herşeyi, savuruyor, darmadağan ediyor. ne eski kalıyor ne yeni, ne aşk kalıyor ne aşık, ne sen kalıyorsun ne de ben. işte böyle birşey olsa gerek ayrılık sevinç ve mutluluk sofrasının ekmeği yadigar kalır sana öfke ses çıkaramazsın tutup kolundanda dışarı bile atamazsın oyyyy benim yıldırım bakışlım kal desem, gururu geride bırakırmısın verirmisin yerini bir iki gülücüğe al dermisin. ne yapsam ki artık bilemiyorum yaklaşsam olmuyor, uzak kalsam hiçççç. hangi yöne baksam görüş mesafem sana uzanıyor yorgun ve yaslı bedenimde düğünüm oluyorsun her gece kırık gitarımda takılı kalan ses unutulmuş bir beste. tıpkı yaşlı bir teyzenin yüzündeki çizgiler gibisin bana ait ama başkasında şekil bulan tanıdık ama bir o kadarda yabancı hadi söyle, söyle ne yapmam gerekiyor içimdeki bu seni söküp atmak için, yenilgiyi kabullenip çekip gitmek için, ne yapmam gerekiyor o kadar çok yoruldumki artık tek bedende iki yürek taşımaktan o en kalabalıklarda bile yalnız yaşamaktan sende bilirmisin? tek bedende iki yürek ağlamaktan tek bedende iki yürek.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özgü uzun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |