Konuş ki seni göreyim. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
yavaş yavaş sana ait hatıralar siliniyor belki de kısa bir süre sonra hafızam seni tanımayacak zaman ne kadar acımasız değil mi? ne kocaman sevdaları çekti içine ne delice aşıkları unutturdu yokluk ile varlık arasında ne gelgitler çokmu düşünüyoruz, ya da çokmu kalabalığız dünyada hani insan hayal kurar ya bazen olmayacak ama olmasını çok istediği şeyler benim hiç imkansız hayalim olmadı çünkü babam olabilecek şeylerin hayalini kur derdi. oysa hayal, ulaşılamayan değilmiydi. çizdiğim ufuk çizgimin önüne öyle engeller koyuldu ki ayağımın her takılışında düşmeden kalkamadım ve bütün düşüşlerim sessiz çığlıklarım oldu ne kadar uğraşsamda artık hedef sapmıştı birkere akıp giden nehrin içinde küçük bir dal parçasıyım şimdi hoyrat rüzgarların savurduğu kıyıya vurmak için çaba gösteren ama her defasında derin darbeler alan bir dal güçlüydüm, bir o kadarda cesur yüreğimde saklı kalan umut kırıntıları bulunduğum kaostan beni kurtarmayı başaracak yeniden sakin okyanuslara yelken açacaktım ve yeniden imkansız hayallerim, soluksuz nefeslerim olacaktı masallardaki gibi önce saçmalayacak sonra yine romanın baş kahramanı olacaktım anlayıpta yorumlayamadığım felsefem çürütemediğim tezlerim olacaktı. ama gelecek sonunda bütün geçmişi aldı götürdü öyle üzülüyorumki artık bütün bu koşuşturma, telaş içinde kaybolmuş gençlik ve emanet bakışlar korkutuyor beni bu gidiş nereye anlamıyorum. hangi zamanın yolcularıyız hangi milatta kalmış ayak izlerimiz bize herşeyi unutturan ölümden öte ne ah be yalan dünya, hırpalanmış ruhlar sizce değişir mi? bu insanlık..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özgü uzun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |