..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > özgü uzun




2 Mayıs 2009
Kara Kaplı Gurur  
Kara kaplı gurur

özgü uzun


Sizce de gururun fazlası zarar değil mi?içimde saklı kalan hayal ötesi hikaye ama gerçeğin tam ortası aslında


:AHDC:
Bir demet gülle başlamıştı hikayenin geri kalanı. Herkesin gülen gözlerle aldığı bu tatlı hediye bende iki damla gözyaşına sebep olmuştu. Süzülen yaşlarımı silip bekle demiştin. Ağzından çıkan her bekle kelimesi hıçkırıklara boğuyordu beni. Çünkü zamanın ne kadar güçlü bir silah olduğunu çok iyi biliyordum. Herşeyin karşısında ne kadar aciz kaldığını. Daha o gün bunun bir ayrılık olduğunu paptyaları çok sevmeme rağmen bir buket gülle gelmenden anlamıştım. Ama nedense hiç konuşamamıştım. Sessizlik bütün kelimeleri satın almıştı sanki. Aslında buda diğerleri gibi sadece bir iş gezisiydi. Fakat bana neden farklı geldiğini anlayamıyordum. Son zamanlarda seni oldukça yorgun ve düşünceli görüyordum.Belkide durgunluğunun tek sebebi buydu nebileyim. Malesef çok az süre kalmıştı.Uçak saatine kadar ellerimi hiç bırakmamış sadece gözlerime konuşmuştun. Vee işte ayrılık. İlk günler fazla etkilememiş olsada sensizlik yavaş yavaş tedirgin duygular kol gezmeye başlamıştı beynimde. Galiba ben haklıydım. Gidişinin ardından tam 2 sene geçmişti. Tarık diye birinin var olduğu artık pek anlam ifade etmiyordu bana. Onca zamana rağmen tek bir telefon dahi etmemiş sır gibi kaybolmuştun. Demek ki birbirimize verdiğimiz sözlerin hiç değeri yokmuş senin için. Belkide tarif edemediğim duyguların asıl cevabıydı ayrılık. Saat 17.30 ne yazık burda olduğuma göre demek hala seviyorum. Biliyormusun çok iyi hatırımda herşey. bu oturduğumuz masada benim için okuduğun şiir ve iki fincan çay. Söylediğin gibi hala bekliyorum. O saf, büyük aşkın sahibi mert adam. Kimbilir belkide annem haklı. Artık hayatıma yeni birini almalıydım. Uzunda sürmedi. Uzak bir akrabamızdı kemal. Oldukça samimi davranışlarıyla kısa sürede kalbimi fethetmeyi başarmıştı. Hem böylelikle geçmişe sünger çekmem daha kolay olacaktı. Düğüne sayılı günler kalmıştı. Herkesin mutlu olması benimde kendimi iyi hissetmeme neden oluyordu, unutuyordum galiba, ta ki o mektup gelene kadar. Az sonra nikahımız kıyılacak ve kemalin karısı olacaktım. Beklenmedik kapı zili postacıya açıldı. Üzerinde syn; Esin saygı yazan bu mektup bana aitti. Mektup benimdi ama göndereni tanımıyordum. Bir hışım kağıtta yazılanları okumaya başladım. O an kalbimin içinde yanan ateşi ölsem unutamam." Merhaba esin hanım, adım mehmet"."Beni tanımazsınız ama o çok iyi tanırdı"."Tarıkla hastanede tedavi süresince tanışmış ve kısa sürede çok iyi arkadaş olmuştuk"."Sizi onun anlattığı kadarıyla biliyorum"."Hikayenizi dinlerken her defasında gözyaşlarımı tutamaz beraberce ağlardık"."Görmeden tanık olduğum en büyük sevdaydı onunkisi"."Dedimya işte, uzun sürmedi arkadaşlığımız, yaklaşık 1 hafta önce tarık vefat etti"."Kalp damarları tamamen tıkanınca verdiği bu zorlu savaşı kaybetti"." Size ulaşmak için çok çabaladım ama her defasında tarığın o kırılması güç gururu bana engel oldu"."Artık yapabileceğim tek şey ölmeden önce şahsınıza göndermem için yazdığı bu mektup" "O GÜN SANA SADECE BEKLE DİYEBİLDİM. DÖNECEĞİME EMİN OLSAYDIM GÜZEL GÖZLÜM İNAN BANA ÇOK DAHA FAZLASINI SÖYLERDİM"

.Eleştiriler & Yorumlar

:: kara kaplı gurur adlı öykü için
Gönderen: Yegane GÖKBEL / , Türkiye
26 Mayıs 2009
Nasıl güzel bir öykü bu bir solukta okunacak kadar kısa bir ömrü içine alacak kadar uzun...

:: iki gün önce
Gönderen: Yegane GÖKBEL / , Türkiye
7 Mayıs 2009
özgücüm iki gün önce sana eline sağlık die bir msj göndermiştim desteğin için teşekkür ederim bizler güvenmemdeyi geç öğrenen nesiliz sizler daha dikkatliolun




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Tek Bedende İki Yürek [Şiir]
Namert Sevgilim [Şiir]
Vay Benim Gençliğim [Şiir]
Zamanın Önemi [Deneme]
Canım Büyükbabam [Deneme]


özgü uzun kimdir?

Adı özgü. Lise mezunu. Bu aralar onu en çok mutlu eden yazı ve şiirle ilgilenmek. Evet daha yeni bir amatör olmasına rağmen oldukça profesyonel duyguları var. Şimdilerde kurşun kalemle yazılarına devam etsede zamanla tükenmez kalem kullanıp, dolmakalemin sahiplerinden olacak

Etkilendiği Yazarlar:
buket uzuner, halit ertuğrul, ahmet selçuk ilkan,


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © özgü uzun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.