..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > ufuk közleme




17 Mayıs 2009
İyi Geceler Tüm Sabahlarıma  
ufuk közleme
Yer yüzünde görüp gönül bağladığım her şey.Kopuyorsunuz bütün bütün benden…Sırça köşkün,bedbaht beyi,hiçbir güzellik cezb etmiyor artık beni.


:AHEF:
Bu gece ağrıyor bütün uzuvlarım,bir yerlerde bir parçam kaybolmuş,bir şeylerim eksik…Bu vakit ki gece yarısı,tüm yorganı çekmişken üzerime,üşüyorum. bilemezsin…Bilemezsin sabahı dört gözle bekliyorum…

Yalnızlığını,yalnız bir terkedilmişin,tüm benliğimle hissediyorum.Sen en yakın yüzdün yüzüme.Ben ki seninle aşacaktım tüm çıkmazlarını hayatın.Ve ben ki hiç eğilmedim bir sevdanın dizlerine.Diz çökmek şimdiye kadar girmedi sözlüğüme…Bak eğildim yalvarıyorum,gitme(!) Sızım sızım sızlıyor kalbim.Hayret daha önce hiç bu kadar üzülmemiştim.Seninle çözülecekti kalbimin iç örgüsü,ben seninle yeniden dünyaya gelecektim…

Sıradan bir isim değildin dilimde,ben seni sevdim…Ahını almışım meğer sevmelerin.Meğer benim düşlerim ipotek olunmuş,parsellenmiş hayatta mutluluk adına ne varsa…Fani adımlarla yürüdüğüm hayatın armağanıymış bana terk edilmeler.

Sen o kapıyı kapamasaydın üzerime,koşarak gelecektim sana.Ve mesafeler öteden öpecektim anlını,bir anne şefkatiyle…Biliyorum;sen duymayacaksın yankılanan sesimi.Kapattığın kapılar ardından güleceksin,belki çok üzüleceksin kim bilir(?)Kapamasaydın tüm kapıları üzerime;ben iki kez karar verip iki kere sözümden dönmeyecektim

İçimdeki yetimin ölüsü defnediliyor kalbime açtığın kabire.Sen şimdi yok sayıyorsun beni ve bende ki seni.Sevdiğin halde gidiyorsun basitçe.Artık korkma;kalbe bırakılan bir kor varsa sönmez ki sönmeyecek!

Ah!

Yer yüzünde görüp gönül bağladığım her şey.Kopuyorsunuz bütün bütün benden…Sırça köşkün,bedbaht beyi,hiçbir güzellik cezb etmiyor artık beni.

İyi geceler tüm sabahlarıma,bir yalnızın sevdası,

kısır artık mutluluğa…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
İçimde Filizlenen Saklı Sevdaya
Sonsuzluğa Açılan Kırçiçeği
Bir Mahkumun Aşkı
Ben Sana Çocukluğumdan Vurgunum

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşkta Verilen Tüm Sözler Yalan

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kimse Görmedi Benim Sende Gördüğümü [Öykü]
Senden Bana Arta Kalan [Öykü]
Bahtiyar ve Gül [Öykü]
Yaşamakla Birdir Ölüm [Öykü]
Hali Hazırda Sevda Arıyorlar [Eleştiri]
Hayal Alemindeki Sevgiliye [Eleştiri]


ufuk közleme kimdir?

1986 yılında bir hazan mevsiminde Giresun-Alucra’da dünyaya geldi. İlk okulu Çalgan köyü ilköğretim okulunda,orta okul ve liseyi Şebinkarahisar’da Ö. H. H. Tekışık Anadolu Lisesinde okudu. 2007 yılında Gaziosmanpaşa üniversitesi,Fen Edebiyat Fakültesi,Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne kaydoldu. Şuan son sınıfta öğrenim görmekte. Amatör düzeyde hikaye,şiir ve anlatı kaleme aldı. Çeşitli edebiyat dergilerinde hikaye, nesir ve şiir çalışmaları yayımlandı. Bir çok web sayfasında Köşe yazarlığı yaptı ve halen bu görevine devam etmektedir. Kendisine ait web sayfasında duygusal-romantik anlatılar kaleme alan yazar,kendinden bahsederken : “Kelimelerin,sözcüklerin önemine değer veriyor,okumayı fazlasıyla seviyorum. Ben sıradan biriyim,her konuyu bilemem, bildiklerimde büyük yazarların unuttuğu bilgiler kadardır. Bilgim, görgüm, tecrübem, hayat deneyimim bu kadar sınırlı ölçülerdeyken,kendimi yazar zannetmem ironiden öteye gitmez. Sadece yazmayı seviyorum. Yazılarımda kimseye söyleyemediğim içsel serzenişlerimi okuyacaksınız…”


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ufuk közleme, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.