..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilinç ruhun sesidir, tutkular ise bedenin. -Rousseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > ufuk közleme




9 Şubat 2009
İçimde Filizlenen Saklı Sevdaya  
ufuk közleme
Sen hangi mevsimlerden,hangi topraklardan kopup geldin ve ben seni neden bunca zaman sonra sevdim…


:BAGG:
Uzaktan uzağa bakışlarım oluyorsun sadece bakabildiğim dokunamadığım. Kaçılamayacak kadar yakın, tutulamayacak kadar uzak… Seni uzaktan sevmek ne kadar zor bir bilsen,bir bilsen ne kadar acı çektiğimi.sensiz ne kadar yalnızım…

Şimdiye dek hep hayaldeki sevgiliye yazıldı bu duygular.Gerçekleştiğinde gerçek olduğunda sus pus oldu bu yürek.Konuşmaktan aciz oldu dilim.Acıya gebe bir kalp taşıyorum senden sonra.Belki de sen benim için bir dönüm noktasısın.Ve bu sevda belki de hep saklı kalacak içimde bir yerlerde.

Kim bilir belki bu yürek seni hep senden habersiz sevecektir,karşılık beklemeden çıkarsız ve bir o kadar da aciz…

Hep seni görür gibi gözlerim geçtiğin yollarda silinmeyen ayak izlerin var ve ben o izleri takip ediyorum.Bir suçmuş gibi sevmek,seni gördüğümde yanaklarım alev alev oluyor,utanıyorum.Seni senden habersiz,gizlice sevmek utandırıyor beni.

Sana dair o kadar giz var ki çözemediğim.Misal sen hangi kitapları severek okursun.Kim veya ne kızdırır seni,kimlerle gezer,ne tür filmler izlersin ve daha bir çok şey var merak ettiğim.sevdiğin şeyleri sevmeli nefret ettiklerinden nefret etmeliyim.Ağlayışına ortak olmalı güldüğünde gülebilmeliyim.

Dünyaya senin gözlerinde bakmayı ne kadar isterdim.Bana baktığında ne düşündüğünü bilmek.Kurduğun düşlerin küçükte olsa bir yerinde bulunana bilmek.Hiç olmasa bir cümlede dudaklarının arasında fısıltı olmak…

Ah papatyam,kır çiçeğim!

Sen hangi mevsimlerden,hangi topraklardan kopup geldin ve ben seni neden bunca zaman sonra sevdim…

Nerelerdeydin ne alemdeydin?

Hayalinle konuşmaktan öteye geçemedi bu yürek,yüzüne sevda haykırışları yapamadı bu dilim.Göz yaşlarım boğar oldu beni.Geceleri yalnızlığıma sarılır oldum.İçsel haykırışlarım sana ulaşmayacak.Ben kendime haykıracağım sevdamı sen bilmeyeceksin seni ne kadar sevdiğimi.

Ne zor bu suskunluk,ne zor yakınımda dururken sen,sana dokunamamak…

Bu sessizliğim ne zamana kadar devam edecek.Hiç konuşmayacak mıyım seninle?

Sen başka ağızlardan sevildiğini duyarken ben söyleyebilecek miyim seni sevdiğimi…

Yoksa sende hep kaybettiklerimden mi olacaksın ya da hiç kazanamadıklarımdan?
Uyumalıyım,sana en yakın olduğum anlar hayallerim oluyor.Düşlerimde sende bana aşıksın,sende seviyorsun.Uyandığımda yine yalnızım…

Sen benim hislerimden yoksun,benim varlığımdan habersiz yaşıyorsun.Ben seni

İçime hapsettim orda benimlesin.Senin saçların,gözlerin,gülüşün kaplıyor tüm dünyamı.Ben seninle yaşıyorum,senden gizli…

Ah papatyam son yaprağın seni seviyorum olmalı,olmalı ki kalbime çullanan bu sensizlik son bulsun…Ne zaman farkına varacaksın seni ne kadar çok sevdiğimin ne zaman seninle bir cümleyi aynı anda söyleyeceğiz…

Yüreğimde her geçen gün kabaran bu sevda senin gözlerinde ne zaman büyüyecek?Görebilecek duyabilecek miyim senin de beni sevdiğini?Yoksa hep saklı gizli mi kalacak bu sevda içimde?Sen fark edebilecek misin bir gün beni?

Ey gönlümün derinliklerinde kalan saklı sevdam!

Sen şimdi muhtemelen uyuyorsun.Rüyalarına girmeyi ne çok isterdim.Sense çıkmıyorsun aklımdan ve hiç çıkacak gibi de gözükmüyorsun.Duymayacaksın bu fısıltıyı lakin yinede söylemeliyim:

seni seviyorum,

seviyorum seni…




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sonsuzluğa Açılan Kırçiçeği
Bir Mahkumun Aşkı
Ben Sana Çocukluğumdan Vurgunum
İyi Geceler Tüm Sabahlarıma

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşkta Verilen Tüm Sözler Yalan

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kimse Görmedi Benim Sende Gördüğümü [Öykü]
Senden Bana Arta Kalan [Öykü]
Bahtiyar ve Gül [Öykü]
Yaşamakla Birdir Ölüm [Öykü]
Hali Hazırda Sevda Arıyorlar [Eleştiri]
Hayal Alemindeki Sevgiliye [Eleştiri]


ufuk közleme kimdir?

1986 yılında bir hazan mevsiminde Giresun-Alucra’da dünyaya geldi. İlk okulu Çalgan köyü ilköğretim okulunda,orta okul ve liseyi Şebinkarahisar’da Ö. H. H. Tekışık Anadolu Lisesinde okudu. 2007 yılında Gaziosmanpaşa üniversitesi,Fen Edebiyat Fakültesi,Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne kaydoldu. Şuan son sınıfta öğrenim görmekte. Amatör düzeyde hikaye,şiir ve anlatı kaleme aldı. Çeşitli edebiyat dergilerinde hikaye, nesir ve şiir çalışmaları yayımlandı. Bir çok web sayfasında Köşe yazarlığı yaptı ve halen bu görevine devam etmektedir. Kendisine ait web sayfasında duygusal-romantik anlatılar kaleme alan yazar,kendinden bahsederken : “Kelimelerin,sözcüklerin önemine değer veriyor,okumayı fazlasıyla seviyorum. Ben sıradan biriyim,her konuyu bilemem, bildiklerimde büyük yazarların unuttuğu bilgiler kadardır. Bilgim, görgüm, tecrübem, hayat deneyimim bu kadar sınırlı ölçülerdeyken,kendimi yazar zannetmem ironiden öteye gitmez. Sadece yazmayı seviyorum. Yazılarımda kimseye söyleyemediğim içsel serzenişlerimi okuyacaksınız…”


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ufuk közleme, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.