..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hata! Klavye bağlı değil. Devam etmek için F11'e basın...
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > ufuk közleme




4 Ocak 2009
Kimse Görmedi Benim Sende Gördüğümü  
ufuk közleme
İnsanın yaradılışıyla başladı sözcüklerin gücü.Herkes dünyanın var oluşundan beri birçok şey söyledi ama herkes güzel cümleler kullanamadı bir kadına.Her kadın anlayamadı sözlerin gücünü.Bazıları çok sevdi.Hak etmediği mutluluklar yaşadı bazıları,sevda üstüne.Büyük bir çoğunluğuysa hep sevdi ama sevilmedi.


:BCBI:


İnsanın yaradılışıyla başladı sözcüklerin gücü.Herkes dünyanın var oluşundan beri birçok şey söyledi ama herkes güzel cümleler kullanamadı bir kadına.Her kadın anlayamadı sözlerin gücünü.Bazıları çok sevdi.Hak etmediği mutluluklar yaşadı bazıları,sevda üstüne.Büyük bir çoğunluğuysa hep sevdi ama sevilmedi.

Gerçekten seven anlayabildi sevgilinin değerini,sorgusuz tutuldu bir kadına erkeğin biri.Fakat kadın,bilmedi sevenin kıymetini.Gülüşleri oldu birçoğunun,birçoğu güldü kadınların.Fakat her erkek o gülümseme için bir ömür vermedi.

Ve sen,sen gözlerindeki meşaleyle insanı ışığına tutsak eden sevimli kız:
Sana bakan gözler benim gördüğümü görmedi sende.Sana benim gözümle kimse bakmadı.
Sen bile yabancıyken sana,göremezken sende ki seni,bir ben gördüm,bir ben anladım.Uzaksın bana,bendeki duygulardan yoksun,kendi halinde ve bir o kadar da biçare…

Sana seni anlatıyorum.Kendini anladığın kadar anlamalısın ve kendini sevdiğin kadar sevmelisin beni.Ben anlayabildiğin kadar yanındayım,anlayamadığın kadar erişilmez.sevdiğin kadar seviyorum seni,nefret ettiğin kadar nefretimsin.Bak dinle,gözümdeki seni anlatıyorum bu beyaz sayfaya,siyah kurşun kalemle.

Kişiliğinin tüm gizemi gülüşünde saklı.Bir tebessümün tüm benliğinin anahtarı.Gülüşünle aydınlanır içindeki karanlıklar.gözlerin canlı canlı bakar güldüğünde.Gülüşün bir çocuk masumiyeti,ezilmiş bir insanın ruh hali,içi dışı aynı bir kadın ve daha bir çok güzel şey ifade eder bende.Gülen gözlerle bakarsın sevdiğinde,nefretinle alevlenir gözlerin.Suskunluğunda bile bir başka güzelsin.Herkes için değilse de benim için özelsin.

Bilirsin,imkansızı sever hep insan.Sever sevilmez,ister istenmez.Hep arar insan diğer yarısını,bulur mu bilinmez.Her insan hak etmez sevilmeyi hatta sevmeyi bile.Sen fazlasıyla hak ediyorsun.Gülüşün bir insanı çekimine katmayı fazlasıyla hak ediyor

Sana dair söylenmesi gereken onca şey varken kalem kalemin seni yazmaktan aciz,benliğim sana tutuklu.Her şeyi fazlasıyla hak ediyorsun,sevilmeyi bile…

İşte bu yüzden sen hep

Sevil

Sevil …


.Eleştiriler & Yorumlar

:: Tebrikler...
Gönderen: Emine Pişiren / , Türkiye
11 Ocak 2009
Kısa ve mana dolu bir yazı okuttunuz bana. İnsanın doğasında olumlu özelliklerinin yanı sıra olumsuz duyguların daha baskın çıktığı an "mutsuzluk" bir virüs gibi yayılmakta. Sevmek ve sevilmek ne güzel bir duygudur. Hele karşılıklı olursa. Kaleminiz daim olsun. Saygılarımla




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Senden Bana Arta Kalan
Bahtiyar ve Gül
Yaşamakla Birdir Ölüm

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aşkta Verilen Tüm Sözler Yalan [Deneme]
İçimde Filizlenen Saklı Sevdaya [Deneme]
Sonsuzluğa Açılan Kırçiçeği [Deneme]
Bir Mahkumun Aşkı [Deneme]
Ben Sana Çocukluğumdan Vurgunum [Deneme]
İyi Geceler Tüm Sabahlarıma [Deneme]
Hali Hazırda Sevda Arıyorlar [Eleştiri]
Hayal Alemindeki Sevgiliye [Eleştiri]


ufuk közleme kimdir?

1986 yılında bir hazan mevsiminde Giresun-Alucra’da dünyaya geldi. İlk okulu Çalgan köyü ilköğretim okulunda,orta okul ve liseyi Şebinkarahisar’da Ö. H. H. Tekışık Anadolu Lisesinde okudu. 2007 yılında Gaziosmanpaşa üniversitesi,Fen Edebiyat Fakültesi,Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne kaydoldu. Şuan son sınıfta öğrenim görmekte. Amatör düzeyde hikaye,şiir ve anlatı kaleme aldı. Çeşitli edebiyat dergilerinde hikaye, nesir ve şiir çalışmaları yayımlandı. Bir çok web sayfasında Köşe yazarlığı yaptı ve halen bu görevine devam etmektedir. Kendisine ait web sayfasında duygusal-romantik anlatılar kaleme alan yazar,kendinden bahsederken : “Kelimelerin,sözcüklerin önemine değer veriyor,okumayı fazlasıyla seviyorum. Ben sıradan biriyim,her konuyu bilemem, bildiklerimde büyük yazarların unuttuğu bilgiler kadardır. Bilgim, görgüm, tecrübem, hayat deneyimim bu kadar sınırlı ölçülerdeyken,kendimi yazar zannetmem ironiden öteye gitmez. Sadece yazmayı seviyorum. Yazılarımda kimseye söyleyemediğim içsel serzenişlerimi okuyacaksınız…”


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ufuk közleme, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.