..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Hemen yüzüne gül suyu seperek Leyla'yı ayılttılar." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Sevgi ve Nefret > ufuk közleme




22 Aralık 2008
Hayal Alemindeki Sevgiliye  
ufuk közleme
Ah ne olurdu kır çiçeği! Keşke sen gerçek olsaydın dünyada,herkes senin gibi saf ve temiz kalsaydı. Sevda adına edilen yeminleri,her aşık tutabilseydi.Bir sevgiliye ömür vermek ve karşılığında sadece sevgi dilenmek hangi kadının harcı veya erkeğin?


:AIIC:
Hayalimde ki sevgili;

Şimdiye dek yazdığım hiç bir mektup sana ulaşmadı fakat ben hiç yılmadan, sana seni yazmaya devam ediyorum.Belki de sen yoksun,belki hiç olmadın gerçek dünyada.Ben olmayan birini de sevmiş olabilirim.Kim bilir tüm bunlar benim hayal dünyamdaki sevgiliyedir.Ne olursa olsun anlatmalıyım,sende dahil herkes bilmeli bendeki seni.Seni neden bu kadar sevdiğimi anlamalı cümle alem ve öncelikle sen.

Sana beni ve bendeki seni anlatmalıyım.Biliyorum aslında yoksun ve hiç olmadın da.Bendeki bu sevda gerçekte hiç olmayan bir kadına ait.O öyle bir kadın ki kendi güzelliğinden utanan,bakışlarındaki masum çocukla kalabalıklar içinde bir sükut beni arayan,herkesin aşık olduğu ama sadece birini seven kadın.Sadakatin en yücesi sende.Hiç bir kadına ait olmayan bir gülümsemene aşık oldum.Yürüyüşündeki zarafetle,toprağa incitecekmiş gibi basan ayakların yok mu? ayaklarım seni kıskanıyor.Devrin ağzında çiklet,yüzünde kat kat makyajla dolaşan kadınlarına hiç benzemiyorsun.Seviyorum kelimesini hiç bir erkeğe kullanmadın.Biliyorum tutmadı elini bir erkek eli.Farklısın her kadından farklı…

Hiç bir kadın olmadı senin gibi.O yüzden sevdim ya zaten seni.Aşkın kirlendiği ağızlardan,hayatından bir çok sevgili geçmiş kızlardan değilsin,sen hep hayalini kurduğum kır çiçeğisin.Bilirsin kır çiçeklerini,saftırlar.Kır çiçekleri de soldu yanlız sen kaldın solmayan… Sana daha önce hiç bir aşığın kullanmadığı sözcüklerle anlatabilseydim,herkesinkinden farklı olduğunu gösterebilseydim sevdamın…

Ah ne olurdu kır çiçeği!
Keşke sen gerçek olsaydın dünyada,herkes senin gibi saf ve temiz kalsaydı. Sevda adına edilen yeminleri,her aşık tutabilseydi.Bir sevgiliye ömür vermek ve karşılığında sadece sevgi dilenmek hangi kadının harcı veya erkeğin?

Ama sen başkasın hayalimde ki sevgili,gerçek olmasan da belki bir gün hesabı ben seni bekleyeceğim Hep hayal kurmaz mıyız biz insanlar?
Her hayalimizde mutluluk yok mudur?

Ne zaman kötüye dair bir hayal kurduk ki?Keşke hayaller gerçek olsaydı.Keşke herkesin hayalinde ki sevgili,gerçekte yaşasaydı.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve nefret kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hali Hazırda Sevda Arıyorlar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kimse Görmedi Benim Sende Gördüğümü [Öykü]
Senden Bana Arta Kalan [Öykü]
Bahtiyar ve Gül [Öykü]
Yaşamakla Birdir Ölüm [Öykü]
Aşkta Verilen Tüm Sözler Yalan [Deneme]
İçimde Filizlenen Saklı Sevdaya [Deneme]
Sonsuzluğa Açılan Kırçiçeği [Deneme]
Bir Mahkumun Aşkı [Deneme]
Ben Sana Çocukluğumdan Vurgunum [Deneme]
İyi Geceler Tüm Sabahlarıma [Deneme]


ufuk közleme kimdir?

1986 yılında bir hazan mevsiminde Giresun-Alucra’da dünyaya geldi. İlk okulu Çalgan köyü ilköğretim okulunda,orta okul ve liseyi Şebinkarahisar’da Ö. H. H. Tekışık Anadolu Lisesinde okudu. 2007 yılında Gaziosmanpaşa üniversitesi,Fen Edebiyat Fakültesi,Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne kaydoldu. Şuan son sınıfta öğrenim görmekte. Amatör düzeyde hikaye,şiir ve anlatı kaleme aldı. Çeşitli edebiyat dergilerinde hikaye, nesir ve şiir çalışmaları yayımlandı. Bir çok web sayfasında Köşe yazarlığı yaptı ve halen bu görevine devam etmektedir. Kendisine ait web sayfasında duygusal-romantik anlatılar kaleme alan yazar,kendinden bahsederken : “Kelimelerin,sözcüklerin önemine değer veriyor,okumayı fazlasıyla seviyorum. Ben sıradan biriyim,her konuyu bilemem, bildiklerimde büyük yazarların unuttuğu bilgiler kadardır. Bilgim, görgüm, tecrübem, hayat deneyimim bu kadar sınırlı ölçülerdeyken,kendimi yazar zannetmem ironiden öteye gitmez. Sadece yazmayı seviyorum. Yazılarımda kimseye söyleyemediğim içsel serzenişlerimi okuyacaksınız…”


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ufuk közleme, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.