Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella |
|
||||||||||
|
ellerin cebimde yürüdüm sokaklarında bu şehrin, pörsümüş arnavut kaldırımlarından tepelerine meylettim.. şizofren ruhlu bu kentin yüksekçe yerleri sanki yorgun fahişelerin sarkmış göğüsleri!.. memeleri ile gurur duyan, sivilceli yüzünden pişmanlıklar okunmayan şehri, elim hikaye sahibi ellerimi, ceplerime sokmadan seyrettim.. yüzsüz fahişenin pervasız rüzgarlarından parkların ıssız banklarına uğrasam saçlarına dokunacağım biliyorum.. dokun/aklı bir hikayeyi anımsayacağıma gözlerimi kapamayı seçiyorum.. halbuki kirpiklerim birbirine değdiği dem kaçmam gerekir ya korkularımdan; olmuyor.. ellerin izin vermiyor.. kaçamıyorum savrulan saçlarının sarmaladığı kabuslarımdan.. -Ya Rabbim!.. boyu suna elleri kına hayallerin yıkılışını anlarım ve tarhana çorbası buğusunun dağılmasını.. hüzünlenince baş koyulan, yas/lanılan ıs/lanan omzumun kurumasını da anlarım.. n’olur sende beni anla; bu kadar yalnızlığa alışırımda neden yarattın ve ne gerek vardı Cansu Dere bakışlarına?!- gidişini incir çekirdeğini doldurmayan sebeplere bağladığım bu sen kokan şehri yorgun argın adımlamak ne kadar zor!.. sırf saçlarının savruluşundan ve fahişelerin göğüslerinin hüzün damıtmasından, aşkın ışıklarını söndürüyorum.. sen bilmezsin bir ben bilirim, sensizken yağmuru ve geceyi seven kadınları gücendiriyorum! bir bir yıkılıyor kalelerim şehir düşüyor ceplerimden.. ne ben söyleyeyim ne de sen sor istersen ayrı ayrı gördüğümüz rüyaları hayra yor bilesin ki yankesicileri ceplerimi yağmalarken bu şehirde sende/lemeden ayakta kalmak zor! (miir işte.. elim sende.. adam sende!)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Bülent, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |