Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
uçurumlar arşınladığında henüz terlememişti bıyığı, mezarlık duvarlarına tırmananların ele başıydı gözü ela saçı sarı sevdalar edinirdi diğerleri ve kitap arkalarına kazırlardı şiirleri yine ve fakat nedense hep; uçurum boylarını mesken tutan çocukları /bekleşirdi her gözü ela saçı sarı.. yara kabuğu soymaya vakti olsaydı yağardı sebebi malum bir sağanağı gözlerinin zulası.. sonradan öğrendi ve şaşırdı çocukların kabristandan geçerken ıslık çalıp gözlerini yumduğunu, kitap ardı şiirleri yoktu ama rüzgarlardan kafiyeler aşırdı ve uçurumlar gibi en güzel çiçekleri dibinde bitirirdi sümüklü burnu… ayaza kesmiş hikayeleri birikmişlerin ellerine ‘hohh!..’ları vardı, der(di) ki üşümemeli çocuklar, ağlamamalı analar, ayrılmamalı aşıklar, babasını da anlatırdı muhakkak mezarlığı anlatmasaydı ve düşünürdü yalnızları, kayan yıldızları, yarası acıyanları ve acıkanları.. ne de iyi biliyor yokluğu fark ettirmeden hep bir şeylere sızlayan burnu… kollarına hazin türküler yazıldı ayrılığı kazıdı hanesine, tutarsız tutkulara meyilli bir el gülümsüyordu üzerine çökerken simsiyah dağ sonunu biliyor gibiydi yüzyıllardan da evvel.. şimdi dilinde garip-gureba bir e l v e d a yazık ki bu el ve dağda (da) bulamadı meczup, umduğunu başka bir meçhule gidiyor, çünkü sonu önceden peydahlamış bir aşka girdi burnu…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Bülent, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |