"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana |
|
||||||||||
|
eysenck’in şaşı kelimelerinin satırlandığı yer; sokakları kördüğüm bulvarları bencil ve had bilmez ve somurtan yüzler barındıran şehir.. aksayan bir güneş altında gülüşemezsin! çünkü burası garptır ruhu zedelenmiştir insin bu açıdan, eyy şehir sen olsan olsan Kabilsin.. bizde bilge ve kutsaldır burada ar olmaya sebeptir yüz kırışıklıkları kaldırımlara tutunur şehvetle kir ve yasak bir meyvedir topallayan güneşin ışıkları.. sana bu halde, doğudan seslensem “deli” derler güneşin rahmi ermişler diyarıdır.. en güzel ana karnında uyuyorsa tertemiz bebecikler en saf beslenmelerini orada yapıyorlarsa güneşte buradan gülüyor güne en saf haliyle… (benimle çıldırır mısın? hadi doğuma hazır nur topu gibi bir cinnet giyinelim dudağımıza kimsenin bilmediği tebessümler takalım saklanalım.. yüzümüzde gizemli gülücükler yerimizi, sen ve ben bir de deliler bilsinler yeter.. sonra bırak çıldırırsa çıldırsın egoist şehirler kördüğüm sokaklarına savrulsun cam kırıkları ayıbı olsun aşka hazımsız çığlıkları.. dilinde eski bir şarkı, şarkın şavkına meylet sende yani ellerime, yani güneşin rahmine utanma.. burada; aşıklık deliliktir! kaygılanma, serin düşlerini düşün ben ne zaman korksam, senin düşlerini düşünüyorum.. ha anamın gözlerinden düşmüş ha yıpranmamış ağıtlarda yankılanmış ne fark eder ne zaman burnuma kokuyorsa babam anamın gözlerinden, cemresi alınmış topraklara (b)akıyorum.. anamın gözleri güzel.. hayallerin gibi.. işte bir de seni yanık ezgilerde serinler gibi tuhaf esmerliklerde açan beyaz çiçeklere benzetiyorum.. ne zaman kızsam şehre ellerinin çatlayan yerlerinden deliriyorum.. çünkü sen.. ne zaman üşüsem bu köhnelikte gölgeme gürbüz güneşler doğu/ruyorsun... biliyor musun?)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Bülent, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |