Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı |
|
||||||||||
|
“Romandan fırlamış bir roman kahramanı gibi..” “Öyle kırılgan, mahcup tavırlarla çocuk gibi… Öyle masum, öyle içten sıcak, sevecen…” “Şiirin dizeleri gibi akıcı, derin… Aşığın sazının telleri kadar duygulu…” * * * Üzerimdeki yatağı atarak kalkıyorum… “Rüya imiş” diyorum kendi kendime…Ama ne güzel rüya… Henüz sahura çok var… Tekrar yatıyorum. Az önce gördüğüm rüyayı düşünüyorum… Rüya mıydı? Yoksa gerçek mi? Gerçekse; hani o? Nereye gitti? Kimdi o? Niçin beni övdü? Niye övdü? * * * Yarın, köşemde yazarım bunu. Hem de aynısını yazarım. Gördüğüm bu rüyanın aynısını yazarım. Yazarım da, kime ne faydası olacak? Okuyucuya ne katkı değer sağlayacak? Ooof!… Hele bir yarın olsun… * * * “Yoğunsun diye abur cubur şey yazma” Kızıyorum, daha doğrusu kızıyor gibi yaparak cevap veriyorum: “Aşk olsun yani, ben abur-cubur şey mi yazıyorum ki?” “Abur-cubur değil de, bazen basit yazılar yazıyorsun.” * * * Yine mi rüya? Hayat da bir rüya gibi değil mi? Lâ havla vela kuvvet illâ billâ… * * * “Geçen günkü anlattığın rüya neydi? Elinde kâğıtlar vardı, demiştin?” “Evet ya; elindeki kâğıtları buruşturarak avucunun içinde bekletiyordun. Sonra sırtını dönerek gittin! Gittin anlıyor musun?!..” * * * Ve tam o sıra beni sahura çağırıyorlar. Meğer yine rüya görmüşüm. Hem de aynı rüyanın devamını… Doğrusu biz yazarlar günahkâr insanlarız… Bir o kadar da fedakâr ve samimi insanlarız. Fedakârız; bu gün hiç zamanım olmadığı halde, yine de yazımı yazdım. (Okuyasınız diye, tabii ki..) Samimiyiz; rüyalarımızı bile sizlerle paylaşıyoruz. Diyeceksin ki niye, işte eyle/öyle….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şevket Başıbüyük, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |