Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim |
|
||||||||||
|
Eski bir pera odasında kalsak seninle, Sen gözlerini bağlasan, ben ellerini Oyunlar oynasak aşk üstüne, Çocuklar gibi gülsek, eğlensek.. Açık saçık konuşsak; binbir türlü, Ve sen bana aşkı fısıldasan, Ben sana şiirler okusam.. Bilmediğin, duymadığın sözler fısılsadasam Öpülesi kulaklarına! Kırmızı bir fransız şarabı içsek Sen her yudumda baksan çapkın çapkın, İçim ürperse, titresem bakışlarından Ve en çok sen öpsen beni yutarcasına.. Ben izlesem sadece seni, bir Istanbul akşamında, Sen bana beni ne kadar sevdiğini söylesen Ve ben şımarsam kız çocukları gibi.. Olsun bizim de hakkımız, şımarmak güzel bazan.. Şarabı içerken sen bana şarkı söylesen Çok uzaklardan bir vapur sesi duysa kulaklarımız Bir köpek havlasa sokaktan, bir sarhoş nara atsa.. Karanlık olsa odamız, sadece mumlar yansa Ve sen sırasıyla üflesen mumlara, Bakışlarında haylaz bir çocuk olsa.. Ve hiçkimse umrumuzda olmasa, Bizi mutlu edenleri bile unutsak.. Eski bir pera odasında kalsak seninle Yıl 2007 değil 1957 farzetsek.. Ve sen entarini bana bakarak giysen, Çoraplarını, ayakkabılarını.. Beni mutlu etsen ve sadece beni dinlesen, Çok mu şey istedim acaba senden.. Ama bunları beklemeliydin romantik sevgilinden..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © seyfettin araç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |