Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
Hayalinle başbaşa kalmak için içiyorum Onun dışında herşeyi hayatımda karartmak için içiyorum İçiyorum dizelerde seni bulmak seni gördüğüm her cümleyle sana yeniden aşık olmak için içiyorum Ben içiyorum gittin gideli tek dostum kalmadı sana olan aşkıma şahit içiyorum Dost arayışlarında şişeye sarılıyorum Dibi gözüktüünde şişenin kalbim gibi paramparça Sigaranın dumanı sarıyor ciğerlerimde senin nefesin gibi çekiyorum Gecelerin şoğunda hayalinle ısınıyorum Kızmanı istemiyorum kızarsın biliyorum Ama ölmemek içi direnmek için sensizliğe içiyorum Her yağmur yağışında seviniyorum göz yaşlarımı örtecek diye Her son baharda düşünüyorum seni ilk görüşümü İlkbaharlardan nefret ediyorum gidişinin sebebi Şimdi nerdesin biliyorum Sana gelmek istiyorum koşmak istiyorum delicesine Tuttabilmek için kendim içiyorum VE BEN İÇİYORUM AĞLARKEN SENSİZLİĞİME SARI GÜLLER PERİMİ AY IŞIĞINDA YANMIŞ YARİMİ YÜREK PAREMİ SENİ SEVDİĞİMİ HAYKIRMAK İÇİN İÇİYORUM Bak şu anda içim kan ağlıyor ama gözümde damla yaş yok içiyorum Ben seni seviyorum sen beni seviyor musun? İçiyorum... Her yudum yakarken boğazımı kalbimin yangınını saliselik unutuşumlar için içiyorum Seni seviyorum içiyorum Ben sensizim içiyorum Ben mecnunum içiyorum Aşık ve yağut deli içiyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Uludüz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |