Bir insan bir kaplanı öldürmek istediğinde buna spor diyor, kaplan onu öldürmek istediğinde buna vahşet diyor. -Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
Kaybolan benliğimi arıyorum Sen gittin gideli Üstelik hayat bu arayışın farkında olmaksızın devam ediyor Söyleyemediğim veya söyleyemeyeceğim bir çift sözün cezası yaşadıklarım, belli Gözlerinin hayalini kurarken bulacak azrail beni Senli cennetlelere götürecek -yada sen olmadığın için orda,cehennem olan cehenneme- Korku olmayacak ölüme giderken gözlerimde Giyeceğim elbisemi Beni sensizliğe götürmesinden korkutuğumu Belli etmeyeceğim Azrail'e Giyeceğim korkusuzluk zırhımı ölüme karşı Senin gözlerinden korunmak için yaptığım gibi Güleceğim belki de geçerken sırattan Aklıma senin tebessümlerin geldiği için Ağlayacığım senin ağlayışlarını hatırladığım için Hayatım boyunca ikinci kez korkacağım Kiramen Katibinin karşısında Seni seviyorum demekten korktuğum gibi Biliyorsun aslında bırakmam bu işi Azrail'e Alırım kendi canımı Beni seven annem olmasa Bir senin, bir onun acı çekmesine dayanacak gücüm olsa Yırtarım sana yazdığım bütün şiirleri Üstünde vevalim kalmasın diye Atarım kendimi en yüksek binadan biliyorsun yaparım Cehennemde yanarım sensiz dünyada yandığım gibi Hiç zor gelmez ki bana Zaten olmayacak benim cennetim asla İçinde sen olmayacaksan asla olmayacak ki benim cennetim Ve seni alıp zorla getirseler yanıma Dayanamaz ki bu yürek sensiz cehhennem olacağını bilse bile Zorla yanımda tutulmana Öleceğim sevgilim öleceğim Belki sensizken sarıldığım rakı şişelerinden Belki, belki seni üzenle boğuşurken öleceğim Yalvaracağım Azrail'e beni aldın madem Ona zarar verenleri de yanına al diye Ateşlerin içinde dileyeceğim su gibi hasretle gözlerini Bakışlarınla serinleteceğim yüreğimi Saçlarınla saracağım yaralarımı Bıkacaklar artık melekler bile benden Artık dayanmıyacaklar bana Seni unutturacaklar bana kurtulmak için Ben işte asıl o zaman öleceğim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Uludüz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |