Tüm insanlık bir tutkudur; tutku olmadan din, tarih, romanlar, sanat, hepsi etkisiz olurdu. -Balzac |
|
||||||||||
|
Ben seni seviyorum sen başkasını bilyorum Benim seni sevdiğimide biliyorsun biliyorum Sen suskun ben suskun korkuyorum Dostça sohbetleri kurarken zorlanıyorum Görüyorsun seni deli gibi seviyorum Sen başkasını seviyorsun susuyorum Hak etmiorum senin suskunluğunu Kız, bağır bana aşkıma tepki verde Sen başkasını seviyorsun biliyorum Kaçamak bakışlarla ürkek gözlerle seni izlerken Yakalanmak istiyorum bir tepki ver bekliorum Yazdığım bütün şiirleride okuyorsun biliyorum Ben seni sevirum sen başkasını biliyorum Benim sana baktığım gözlerle sen başkasına bakıyorsun Bu haznenin farkında olmayan bir başkasına aşıksın Belki de seni üzecek biliorum Susuyorum Sen onu seviyorsun Ben seni biliyorum Suskunluk deli ediyor beni Bir çılgınlık yapıp kopup geliyorum yanına Sen benimsin diyorum Bencillik yapıyorum biliorum Şiirde yazıda yazamıyorum biliyorum Hayata sarılmak için uğraşıyorum Ben gün gittikçe eriyorum Ben gün geçtikçe bitiyorum Her şeyi görüyorum Gözleri kapattığımda hayali canlanan Menekşe gözlü sarışın güzelin İsmini bağırmak istiyorum daha ilk harfte titriyorum Susuyorum Ve artık gidiyorum Yerin zamanın olayların olmadığı mekana gidiyorum Bir zamanı var biliyorum Susuyorum Yine de sıramı bekliyorum.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Uludüz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |