Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
Sana kavuşmadığım her günümde yazdığım şiirlerim Gönül Tahtında sen kütüphanede aşkını derlerim Seni göremeyeceğimi bilmek kader sensizliği neylerim Ben seni seviyorum sensin ben TEK sevgilim Senden başkasını sevmedim sevemedim Unutmayı denedim hayalin yanımda beceremedim Edemedim bilemedim Göremedim Cesaret edemedim Sensizliğin zindalarınıda kendime mesken edindim Gözlerinde gördüm ayrılığı sölemeye cesaretim yok Düşündüm karar verdim bundan başka çare de yok Cemalin karşımda silmeye ne hacet zaten derman yok Bilyorum seni benim kadar sevende buralarda yok Lakin yoruldu Derman dilenmekten yürek Onurumu kalkan edip ezilmekten ruhum tek Sensizlik belli kulaç atmak boş rakım sek Acı verdi kalbimin sanıcısı Umut olsa dayanırdımda, kalmadı Elim gözüm kan, Şarabım kan kırmızı, Söküyor tan Gözümde son bir resim resimde gül kurşun kan Kurşun kalbimde gül sende kan bileğimde akan Damla Damla beni sana seni bana yaklaştıran an Gözlerin karşımda kalbim zindanlarda Seni göremedim umudum vuslatlarda Buna rağmen hayat akışında Gülen insanlar var duyuyorum dışarda Seni seviyorum, yairm yanmış ay ışığında Yeter acımı yüreğime ektim elimde yok ekin Seni göremediğim günler bini geçti yeter artık ÇİLEM bitsin Boşa geçen gözlerimin silgisi gözlerin hani nerdesin Beni unut demek kolay Unutmayı yüreğime O öğretsin O ay o güneş o gül o vuslat o sen o bir ten Gelirsin kalbimdeki sancıyı gülüm bir bilsen Yüreğimdeki o Hayalimdeki o Acım o kederim o Derdim o çilem o Aşkım o O mu? O güzelliklerin vücud almış, ayışığında yanmış güzelliği O sarı saçaları buğday sarısı mayısın Solmayan güneşi Pıtlanta yakut elmas gül yok ki bir eşi Ben piromani o kalbimde sönmeyen ateşi Yanıyorum yetti sensizlik kaderi kalmadı deramnım Yazdım kendi elimle okusanıza O fermanım Karardı dünyam kalmadı vaktim hani nerdesin Gelmezse intiharım sölemeyin bilmesin Sevmezdim derdimde sendin tek çiçeğim Yanımda yok nererede gül yüzlü meleğim Sana geliyorum aç kolarını güzelim Hayalin aklımda kanıyor şimdi tek bileğim Ben yokum artık mutlu ol budur tek dileğim Seni sevdi darkness söleyemedi neyleyim Aşkı Dertde çare bilirdi aşk dertmiş söleyim Mezarıma da Ayrılığın acısını ekin Bana yeter toprağıma bir kere dokunsun elin !!! Bana yeter toprağıma bir kere dokunsun elin !!! Bana yeter toprağıma bir kere dokunsun elin !!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Uludüz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |