Bilim şaşkınlıkla başlar. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Beşbinbeşyüz yıl sonra doğacağını bildiğim için, beşbinbeşyüz yıl sonra beni medeniyete ulaştıracanı gördüğüm için, mağara duvalarına, tükenmez çiviyle sana şiir yazdım. Arkadaşlarım sayesinde ilk ateşle, mağaranın bi köşesini yaktım. Çağlayanın yanındaki kırda bi kaç gül topladım. Onlarıda mağarını içine serdim. olurda bir gün okursan, Taze et kokan tenimi hissetmeyesin diye Gidip en güzel gülleri kopardım kırdan. Dinazor yüreği karşılığında, cilalı İbo’dan, iki bıçaklı cilalı taş alıp, senin için traş oldum. Sen savaşlarda ölen çocuklar için üzülmeyesin diye, bir kaç güvercin yakaldım. Olurda mp3 playerın bozulursa, canın sıkılmasın diye mağaraya bübüller saldım . Sonra mağarını önünde oturdum. Acaba beşbinbeşyüz yıl sonra geldiğimde, bu mağara adamını beğenirmsin? diye düşünerekten, yırtıtcı kuşların gün batımına uçuşunu serettim. Tabiki bu ayı postuyla beğenmez seni diye söylenip, hemen koşup bi kaplan avladım. Güzel bi elbise yaptım kendime. Artık herşeyim tamam. Sadece seni beşbinbeşyüz yıl beklemek kalıyor. Bunları yaparken ölmekten hiç korkmadım. Ormanın başkanı Süleyman Demirel’ den benim neyim eksik diye düşündüm. O yüzden ölümden hiç korkamdım. Mağaranın ağzını bir kaya ile kapattıktan sonra, boş bir ağaç kovuğu bulup uyudum. Hıı mağaranın duvarlarına bu günkü türkçeyle ne mi yazdım? ey benim ürkek ceylanım, ey benim dinazor bakışlım, ey benim asi çağlayanım, bekle beni, beşbinbeşyüz sene sonra ordayım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Engin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |