Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
o yüzden evden kaçmış herkese küsmüş eskiden mi şimdi mi bilimez ama küsmüş susarak deli benliği ile sallanmaya başlamış o sallanmış babası bağırmış arkadan oğlum saalanma hızlı yürü o ssaallanmış sonunda saallandığı salıncağın ipi kopmuş yere düşünce acı hissetmişş kıçımı kırılmış hayellerimi diye doktora gitmiş doktor yüzüne bakmış, ve ne türkçede ne kürtçede ne ingilizcede nede başka bi dilde anlamı olan iki kelime demiş senin kalbin kove haww olmuşş onun kalbi kove haww olmuş yanıyor parçalanmış bir parçası kaybolmuş yapboz gibi bütün parçalar yerine oturacak ama onun kalbi asla bulunmayacak asla o resim tamamlanamayacak ve o, o resimdeki kalbini kimin kaybettiğini bilmeyecek hep içi ağlayacak ama o resim tamamlanmayacak resimdeki gibi hep sen onun yanında gül o diken umutsuz sevgilere şiir diken o, ağlar kahpe feleğin ördüğü, o ağlar, kaşlarını çatmış, sitemkar, kindar ve şiir yazdığı için hep hilekar. o senin çocuk gözerinde küsmüş bilmezmişsin sen onu sen onun şiirlerini asla sahiplenmemiş bi fahişe gibi kullanmış şiirleri öksüz bırakmış onun sevgisini görmezlikten gelmişsin o herşeye rağmen yazmış yazmış ama hep soğukmuş, hep titrremiş çünkü hastaymış çünkü kalbi kove haww olmuş.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Engin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |