"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Kaygan zemine varınca anladı Kemerinide takmamıştı Maalesef bi yürek yaralı iki gözüm hep ağladı. Büyük bi tranva geçirdi sevdam Aylardır görmediğim yüzün hayalimde ayan Doktorlar için hayatımdı kayan Nerden geldin bu kadar yıldan sonra bayan Doktor bey lütfen söyle bana Yoksa ben bir şizofrenmiyim acaba Karşımdaki hayalmi yoksa Menekşeleri çok sevdiğimi kim söylediki ona Bu ne büyük provakasyon yine Ortamı kim karıştırıyor söylesene Bak boyandı heryer toz pemebeye Yüreğimi verdim yine aşkının ateşine Bak gözleirmin barajı doldu taştı Ne kadarda muhtaçmışım sevgine Aziz kalbimin hakkı olan aşkını yeniden diriltmek, Kaybolan gözyaşı ve hicranı yeniden filizlendirmek Unutulan, tozlanmış resimlerini yeniden sildirmek için, Silahsız gözlerinle bu kaçıncı darbe… Her darbede onlarca kişi idam edildi aşkına Unutulan mecnun mahkeme kararı ile eklendi adımın başına Yüreğim ihanet mahkemelrinde yargılandı boyuna Kalem kırıldı, güvensizlik konuldu bu defa kararın adına. İşte gidiyorsun arkana bakmadan yine Kucağımda bıraktığın bir saksı içinde menekşe, Bundan sonra menekşeyi azrailden alırım belkide Bu satırda bitti itafen menekşe gözlüme.. şubat soğuğu....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Engin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |