Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis |
|
||||||||||
|
Artık her anımı istersem seninle geçirebiliyorum. İstersem dünyanın en ücra köşeleirndeki farkedilmemiş güzellikleri beraberce tadabiliyoruz .Bazen başımı omzuna dayayıp saatlerce ağlayabiliyorum.Bazen de saçlarını sineme döküp saatelerce sen ağlıyosun.Saçaların dalgalıyken de güzelsin ama saçlarını düz taradığında bayılasım geliyo. Kokunu nerede duysam tanırım.Bazen kavga ediyoruz bazende nerde olduğumuzu bilmeden bi deniz kıyısnda saatlerce uyuyoruz..Hıı unutmadan bir iki haftada bi, sinamaya gideriz.Sen korku filmlerini seversin ben ne olsa izlerim: Yani senin anlayacağın ben seni her an yaşıyorum.Ve inanki karşıma çıktığında eskisi gibi dilim tutulmuyo gözlerin beni eskisi kadar etkilemiyo çünkü gözümü her kapatışımda onarı görüyorum.Ne bileyim aslında evlenebilirizde gözleri sana benzen bi kızım olmasını çok istiyorum.Sen bilmesende ben seni yaşıyorum.Bazen seninle fazla zaman geçrip işleirmi aksatabiliyorum.mesela 2 gün bayunca yatağımdan kalkmadığım günler oluyo.ama güzel biliyomusun.Bazen yolda yürüken espirilerin geliyo aklıma gülmeye başlıyorum sonra başka insanlr bana bakıp gülmeye başlıyo ben onların düşündüklerini düşününce kahkahalar atıyorum… Hayat böyle çok güzel biliyomusun.Beni hiçbir şekilde kimse üzemiyor artık. Belkide delirmişimdir. Ama bir gün karşına çıkıp seni seviğmi söylediğimde çok şaşıracaksın. Bu maili sana gönderdikten sonra eminim bana da soracaksın 'bu maili sen mi attın' diye şimdiden sana vereceğim cevabı söyleyeyim 'HAYIR' Benim kadar korkak yok biliyormsun. Neyse uzatmak istemiyorum.Bilmeni istedim.. Esen kal...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Engin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |