Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
İçimde git gide artacak annemin sesi -daha çok erken geri dön… Gözlerimden akan yaşları sileken soğuk ellerim, annemin bana artık hiç seslenemeyeceğini anımsayacağım gözyaşlarım donacak, hayat donacak. Anılar adımlandıkça, uzaklaştığım km taşlarında asılı kalacak… Gitmek, yalnız gitmek uğurlanmadan ve kendine acıyarak. Siluetini mutlu günlerin geçtiği o evin duvarında asılı bırakmak ve herkes bir bir ayırırken yolunu senden anlamak ya da hiç anlamamak… Saçlarındaki beyazları saydığım günler geliyor aklıma yaşlandığımı anlamaktan korktuğum günler. Oysa o birkaç tel ne çabuk karışıyormuş hayata herkes giderken ve ardında kızım(oğlum) diyecek birileri kalmazkenmiş asıl yalnızlık asıl yaşlılık. Dün biri yolda teyze dedi bana ben ağladım.Anne olmadan teyze oluşum dedi içimdeki çocuk anne olmadan annemsiz olmuşum.Nedensiz bir rüzgarda savrulurken eteklerim, geç çalan zillerini yeni duymuşum hayatın. Bugün ben ağlarken, karşımda gözlerime bakan çocuk o masum çocuk ne çok benziyormuş bana bunu anladım…. Bir gün ölüm geldiğinde kapıma ve ben saçlarımdaki siyah telleri sayarken yakalandığımda verecek ne cevabım olacak hayata… Gitmek yalnız gitmek uğurlanmadan,ardımdan ağlayan olmadan.Elveda cümleleri duvarımda asılı kalarak ya da acınarak,bir sabah vakti dönemediğim köşe başında yığılmış bedenim başındaki insanların gözlerindeki o zavallı bakışlarını izlerken gitmek ellerim soğuk,valizimde günahlar… Gözlerini kapa hayatında savrulan ne çok acı parçası olduğunu göreceksin sonra aç ve yıllar sonrasının kendini sil hafızandan.Duvara astığın siluetini yavaşça giy üzerine ve unutma har hayatın sonu ölümle biter.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SİNEM SEMERCİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |