Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin |
|
||||||||||
|
Yağmur yağıyor, salon camından sokakta kaçışan insanların korkak bakışlarını izliyorum.Sessizliğimi bozan damlalara inat olağanca sesiyle bağırıyor içimin asi benliği.Yitirdiğim, bitmeye yüz tutmuş hayallerimle konuşan damlalarda yalnızlığımın boynu bükük çocuğunu görüyorum.Sesiz hıçkırıkları tüm sokağa yayılıyor. Sonra susuyor ve yine ağlamaya başlıyor, sonra yine ve sonra yine… Nerede tutkuların bedenime verdiği o tatlı titreme ya da hangi düşte boğuldu hayallerini bulutlara yazan çocukluğum. Saçları rüzgarda dağılan, gülerken gözlerinde doğan güneşleri saklayamayan, suskunluğu hayata en güzel cümleleri veren o gözleri çim yeşili, yüreği büyük, kendi küçük o masum kız. Korkularına esir olmaktan hep uzakta duran o asi gençlik, sıradan bir hayatın maskesini yüzüne aldığında mı? Sildi hayallerini yıllar sonrasından. Yağmur yağıyor ve ben içimin tüm red edişlerine karşı, korkuyorum.Dışarıda kaçışan insanlara gülerken ve bir yanım kızarken damlalardan saklanmalarına, pencerede yansıyan yüzümü görüyorum, ‘sen’ diyorum ‘ya sen kapandığın bu izbe evde korkularını kendine anlatmaktan korkan zavallı, o damlalardan korkmasan niye buradasın? Ne sorum kaldı hayatıma soracak ne de kendime cevap vermeye kalkacak bir ben. Yine suskun yine çaresiz ve yine geçen zamana kızıp onun geçmesini izleyen zavallı insanlar kafilesine girdim anlamadan.Başlangıçlar, dönüşler, bitişler. Sonu hiç gelmeyecek bir hikayenin içinde yazılan tek kahraman ruhum. Ne zaman nerede yazılmaya başlandığını hiç bilemeyeceğim o satırların, kokum sinmiş sayfalarında hep aynı kahır, hep aynı kahır… Hayatımın neresinde başladı, yaptığım hataların yüzüme vuran yağmuru ya da ne zaman son bulacak yağmurlara küskünlüğüm.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SİNEM SEMERCİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |