Tanrı insanı yarattı, insan da sanat yapıtını. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
İşte bu yüzdendir aynı ağlayışlarımızda farklı acıması kalbimizin sen gözlerinden içime bakışlarınla dökersin gözyaşlarını,ben yasak gibi. Ben hep başka oldum farklı zamanlarda farklı kırbaçlar atıldı bedenime, ben sustum sen susmadın ağladın acıdılar sana, bıraktılar ben hep esir kaldım… Asiydim ,inattı adımdan sonra ilk kurulan cümle sevdiler mi bilmiyorum belki ama babam sevdi BENİ biliyorum… Yalancıydım ben herkes biliyordu,bilmemezlikten geliyordu. Biliyorlardı gerçek kişiliğim yakacaktı onları bakışları iyi olan ben canavar yüzümle çıkacaktım karşılarına o yüzden herkes arkamdan konuşup yüzüme gülüyordu, inandıkları benim başkası olacağından korkuyorlardı ve hayal kırıklıkları ürkütüyordu her birini sinsice… Zaman geçtikçe giden ,kaybolan ,unutan ,unutmayan aramayan insanlar grubundaydım bende verilen sözler bitmiş,cümleler gökyüzünde asılı bizim bir gün onları bulmamızı bekliyordu … Bir kız biliyordu adımlarımın ayrı çığlıklarla atıldığını bir kız sadece bir kız … Oysa adını vermeyen ve isteklerini gazete gipürlerinden kestiği harflerle yazan kız yoktu hayatta ilk adımı atan oydu ve OLMAMALIYDI … İÇİMDE BİR KIZ AĞLIYOR,SESİ SANDALYE ALTINA SIKIŞMIŞ ÇOCUKLUĞUM,BEDENİNDE MORLUKLAR ŞİMDİ HANGİMİZ ŞANSLIYIZ…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SİNEM, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |