..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > 1. Bölüm > gülçin dağhan




5 Ağustos 2008
Henüz Bir İsmi Yok - 2  
bitmemiş bir şey

gülçin dağhan


arkadaşlar bu yazımı, radyolarda eskiden yapılan 'arkası yarın' programı gibi düşünün halen bir sonu olmadığı için yorumlarınızı bekliyorum....


:BCGG:
Önümüzdeki duvara oturuyorlar. Bir an gözlerimi aralayıp bakıyorum. Sırtları bize dönük. İzlemeye başlıyorum onları.
Bir şeyler geveliyorlar ağızlarında, sarhoş oldukları için anlayamıyorum.
Sonra soyunmaya başlıyorlar. İlk refleksle gözlerimi kapatıyorum. Sonra otuz küsurlarına yaklaşan bir kadın olduğumu hatırlayıp açıyorum gözlerimi
Birbirinden çok farklı üç vücut. Aralarında yaş farkı olduğu aşikâr.
Birinin vücudu çocuksu, tam gelişmemiş. Birinin aşırı kaslı, diğerininse alelade.
Şimdi deliler gibi çığlık atıp şarkı söylüyorlar.
Şarkı anlamlı ama muhtemelen ritminden koptuğu için biçimsiz geliyor kulağa.
Gayri ihtiyari bir kahkaha fırlıyor dudaklarımdan.
Kendi şamataları arasında nasıl duydular bilemiyorum, üçü birden arkalarına dönüp baktılar.
Bir otuz saniye kadar beni ve sızmış kocamı inceleyip bir iğne batmışçasına bir hızla giyinmeye başlıyorlar.
Sonra yaklaştılar
Korktum açıkçası ama kıyafetlerinden düzgün insanlar oldukları belli.
Ne bir soru ne bir söz.
Sadece gelip yüzüme sertçe bir bakıyorlar.
Umursamıyorum ama daha sonra bu adamlardan herhangi birinin başıma bela olacağını hissettiren bir ürperme geliyor.
Etrafımdaki poşetlere bakıyorum. Şans eseri kocamdan yarım bira ve az biraz kuruyemiş kalmış.
Saatime bakıyorum dört buçuk civarı...
Birkaç saat sonra gün ışımaya başlayacak.
Buna aldırmadan içiyorum biramı. Uykum geliyor-tabi sarhoşluğun etkisiyle-.
Sızmakla uyumak arası bir şekilde farklı rüyalara dalıyorum

Aaa bu da nesi gözüme güneş ışıkları giriyor.
En nefret ettiğim şeylerden biri.
Bir eksiklik var.
Dağınık saçlarım, uykulu gözlerim, ağrıyan başım, çantam, çöp poşetleri...
Hımm... Sanırım eksik olan şey kocam.
Benden önce uyanmış olmalı.
Bir on beş dakika sonra olacak olan sahneyi gözümde canlandırabiliyorum.

Karşıdan kocam görünecek, elinde dolu bir poşetle.
Önce çöp poşetlerini atacak.
Gazetenin bulmaca ekini banka serip, küçük paketlerde peynirler, reçeller, tereyağılar çıkaracak.
Çok sevdiğim vişne suyunu bir bardağına koyacak.
Başımın ağrıdığını bildiği ve beni çekmek istemediği için aspirin verecek.
Simitlerle güzel bir kahvaltı edeceğiz.

Kafamı çevirip bankta biraz oturduktan sonra çöp poşetlerini atıyorum.
Neredeyse yarım saat oldu.
Arıyorum.
Otoparka gelmemi söylüyor.
Şaşırıyorum ama belli etmiyorum.
Bir telaştır beni alıp götürüyor otoparka.
Acaba bir salaklık edip dün neler olduğunu anlattım mı?
Hayır, anlatmadım eminim.

Gülümseyen bir yüzle arabaya biniyorum.
Vişne suyu kutusunu ve aspirini veriyor.
İçiyorum.
Deniz kenarına çekmesini söylüyorum ama direksiyonu eve doğru kırıyor.

Eve geldiğimizde her zamanki ukalalığımı takınıp sesimi yükseltmeye başlıyorum.
Beni sakin bir şekilde dinlerken banyoya yöneliyor.
Tabi arkasından gidiyorum.

Üstünü çıkarıyor ama çıkarırken benden saklıyor.
Darılıyorum.
Kırılıyorum.

_Sen ne yapıyorsun?
_Üstümü çıkarıyorum, banyo yapacağım.
_Ondan bahsetmiyorum. Neden benden saklanıyorsun?
_ Sen de benden kendini saklamıyor musun?
_İyi de...
_Evet, iyi de ne?
_Yani ben...
_Evet sen?
_Biliyorsun işte.
_Benden gizli başkalarıyla oluyorsun ama bana karşı yıkılmaz duvarlar örüyorsun.
Öyleyse aramızdaki duvarları sağlamlaştıralım.Bu zamana kadar hep senin istediklerini yap-tım.Aramızda duvar ördüğünü görüyorum ve sana yardım ediyorum.

Diyecek bir şey bulamıyorum. Tek kelimeyle haklı.
Ben de üstümü çıkarmaya başlıyorum.
Aramızda ' kim banyoya daha önce girecek?' yarışı başlıyor.
O kazanıyor ama yanına beni de almayı ihmal etmiyor.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın 1. bölüm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Henüz Bir İsmi Yok - 3
- O -
- O - 2 -
Henüz Bir İsmi Yok - 5
Henüz Bir İsmi Yok
Henüz Bir İsmi Yok - 4

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mevsimlerden Kış Şimdi [Şiir]
Sana Gül Bahçesi Vaad Etmedim [Şiir]
Doya Doya Yaşa [Şiir]
Zor Karmaşık Sıkıcı [Şiir]
Söylemek İstediklerim [Şiir]
Hepsi Gerçek [Şiir]
Fark Eder [Şiir]
Hayat Gazisi [Şiir]
Zor... [Şiir]
B (Aşk) Asına [Şiir]


gülçin dağhan kimdir?

burada yazarlık tanımı diyor ama ben yazar değilim. sadece denemeler yapıyorum. hani deneme alanında değil de farklı farklı alanlarda değişik çaışmalar. gelişimimi hep beraber göreceğiz. . .

Etkilendiği Yazarlar:
ayşe kulin,reşat nuri güntekin,ahmet altan , ipek ongunbert kaplan (devamını sonra yazacağım...)


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © gülçin dağhan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.