Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı |
|
||||||||||
|
Avuçlarımın içi yüzüne kavuşamadan Parmaklarım saçlarının arasında dolanamadan O kadar çok sevdim ki seni Yüreğine bile dokunmaya kıyamadan Yüzünü göremeden sevdim seni Belki hiç yoktu aslında benim sevdiğim Belki de sevgim sana çok uzaklardan Ama sakladım en büyük hayalime Bir rüzgar çaldı gitti seni yaşamdan Yüzünü görmeden sevdim seni Kelimelerine bir türlü ulaşamadan Unuttum dilin kemiksiz olduğunu Kendimi aldatıp yine de seni aldatmadan Sen yüzünü kaçırırken benden Sevdana tek bir yalan bulaştırmadan Yüzünü görmeden sevdim seni Kalbimdeki çiçeklerin kokusu yüzüme yansırken Yalancı bir bahar olduğuna aldırmadan Gerçek yüzünü hesaba katmadım sevdiğim Seni o kadar çok sevdim ki O maskenin altında sahte bir yüz Göğüs kafesinde bir kalp olup olmadığına bakmadan Doya doya sevdim ya seni bir kere Toprak sıcak bağrını açmışken toprağa yar olmadan Sende bilirsin ya kahve gözlüm Az veren candan çok verense,neyse Bendeki yüzün karşılıksız çıktı Ve hayata kırdırdım verdiğin sözleri Ama o sahte yüzünü gördüğüm halde Canım o kadar yanmasına rağmen Gerçek yüzüne tek bir acı laf haykırmadan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |