Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush |
|
||||||||||
|
Kendimi bitirdim önce, celladı oldum senli seferlerin. Ne kadar yol varsa bu şehirde, ateşe verdim her birini. Bütün gelişlerin katiliyim anlayacağın, Tüm bekleyenlerin faili! Kanadı hançerlenmiş, ömrü bilenmiş zamanların ...ve içinde hasret geçen tüm anların sahibi... İstilası fiili ömrünün firari öyküsüydüm. Gülüşünü çaldılar önce, sonra gözlerini! Hiç bir "olur"u yoktu gelmez vakitlerin.. Elleri kan, yüreği bileyli.. Anladım nicedir çocuk; Bazi aşkların bedeli ön ödemeli!.. Hiç sevmedim, sevemedim dönüşlere gebe gelişleri. Hiç bir rengi, hiç bir tadı, hiç bir adı olmayan, Bitmesi olası, içi dışı kahrolası gidişleri... Oysa sen.. Bir yanı tutsak, Bir yanı firari... Hangi yanını sevmeli ki? Hangi mevsimde sevmeli seni? Belki de ertelemeli... Hani o dar vakitli zamanlarda bir aşka dokunmak, bir yarayı can evinde bulmak hani.. Ve yok saymak için herşeyi, Ertelenen içi dışı boş, gövdesi kan gitmeler gibi; Belki de rengini kara tutmalı sevdanın, hala kınındayken hançeri.. Diyorum ya bitanem; Boşver.. Bakma bana sen! Yüreğinin mahzeninde yangından ilk kurtarılacaklarına niyet iç yine... Ben göçebe, Ben zalim, Ben bildiğin... Geleceksen yine de, Ucunu yak dönüşlerin. Gelirsen; Bırakamam belki...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Beste Sultan K., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |