İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
İlk göz ağrım, Ağrıyan yanım.. Çocukluğum, mertliğim, özüm benim.. Gözümün gördüğü, Ruhumun sevdiği, Kimliksiz, kifayetsiz, dilsiz acım Sancım! Haklısın... Balçıklar içinde sol yanım... Ağlıyorum çocuk! Seni defalarca kaybetmenin depremiyle sarsılıyor kalbim! Ne büyüksün, ne ulusun, ne güzelsin böyle… İçimde kal; hep… Ait olduğun yerde... Ruhum kırbaçlarınla evcil, yaralarım nefesinle taze.. Kolay sandığım acın, bende müebbet, bende zincir! Çözme n’olur! Lütfunla şahlandım, cezanla olsun yıkılışım.. Senden uzak, sessiz, kelimesiz sevdim yıllarca, Cehaletime ver, çocukluğuma.. Bırak yazayım, n’olur... Bırak! Kanasın ellerim... Ben kurtulamadım sevgili; batık bir adada kaldı içim!.. "Ne istiyorsun" demişsin, "Derdin ne benimle?” Çok şey değil sevgili, Batan bir gemiden ne götürebilirse bir fare; O kadar yer var heybemde… Hayatın senin, Merhamet lüksün! Şad olsun kalem, dile dökülsün! Bir kaç cümle dillenir özümde, Göğsüne akar bir vakit, Dertlenme! Ne yalanlarda yıkandık beraber; Ne kurşunlar sıktık birbirimize... "Ne istiyorsun" demişsin, "Ne?" Çok şey değil; Ne af, ne acıma, ne yergi Var ol sevgili, Yaşa, Çok yaşa! Ve içimde kal, Bildiğin ve bildiğim gibi! Geri dön demiyorum, beni sev demiyorum! İçimdesin; O beni hiç terk etmedi... Ve kırmızı başlıklı bir kız bu hikâyede Düşlerinde bile sana ihanet etmedi... Şizofreni bir günlük, De ki; Olmayan adalarda, olmayan iki kişi Sevmişler iste Ve sevilmişler öyle deli!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Beste Sultan K., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |